Bir Sus Bi Sus

Temmuz 31, 2015

Kendimi rahatlatmam ve bırakmam lâzım.


Kafamın içinde bin bir düşünce. 

Hazırlanacak çantalar, alınacak biletler, gidilecek yollar ve bu arada araya giren diğer plânlar.

Dört günlük iki tatil için yollarda geçecek zamanları düşünüp, bir yandan da tam yemek modumu biraz düzenlemiştim şimdi yeniden salmasam bari , oydu buydu derken gerildim iyice.

Tatil dediğin sakinlik ve huzur olmalı oysa ki..

Derin bir nefes...

Her şey yoluna girer, her şey yapılır, 

Çantalar hazırlanır, yollar açılır. Çok uzun olmasına gerek yok, huzurlu iki günde bile tatil keyfine varılır...

Zaten hepi topu bir kilo hafifledin, kilo alır mıyım kısmını hiç düşünmene bile gerek yok.

Hade bakiim..


Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. O zaman ben konuşayım ve sizin için içimden geçenleri yazayım :))

    Tüm karmaşık düşünceler bir düzene girsin, işler bir çırpıda bitsin, yollar su gibi , tatil keyifle geçsin. Yenilenmiş ve dinlenmiş olarak dönün.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller diliyorum. keyfini çıkarın bol bol..

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzel geçecek, tadı damakta kalınacak, ha kilolar mı onlarda o koşturma arasında kalacak yer bulamayacak ;)

    YanıtlaSil
  4. ah iç ses bir ben de durdurabilsem :)
    kolay gelsin ve her şey iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar:-) Güneşimiz olsun gönlümüzde:-)

      Sil
  5. tatlı keyifli telaşlar ama bunlar :)
    iyi tatiller bol eğlenceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil telaşları tatlı gerçekten Donkişot, benim derdim onun dışında yapmam gerekenler ama her şey hallolur değil mi:-) Teşekkürler:-)

      Sil