İyi ki Doğdun Bilgehan :-)

Temmuz 12, 2015


Beş aylıktın daha passaparola yarışmasının kızlarını dans ederken izlerken. Elimi önüne koyardım eğilip de bakardın. Müzik hep içinde oldu senin :-)


Afacandın. Sürekli keşif halindeydin. Bizimle ilgilenmezdin pek, o kadar çok dikkatini çeken şey vardı ki. Özgür ruh, dönüp bakmazdın bile geliyorlar mı diye, alıp başını giderdin:-)


Tek bir gülümsemeyle bizi tavlardın yine de :-)


Biberonla, emzikle işin olmadı pek. Daha bir yaşında sekiz dişin çıkmıştı, dişli olduğun oradan belliydi. Bir keresinde çay bardağıyla su vermiştim de çatır diye ısırdındı bardağı. Ha ha ha, ödüm koptuydu:-)


Ev misafirle dolu, yemek hazırlığındayız. Siz kapının önündeki parka gittiniz. Derken o koşuşturmanın arasında kapıdan içeri çimentoya bulanmış böyle bir tip gordi. Gülsem mi ağlasam mı:-) Nasıl rahatsız olduysan artık gıkını çıkartmadan duruyordun. Ki durmak pek yaptığın şeylerden değildi doğrusu:-)



Sen önden ben arkandan koşarak geçirdik uzun bir zamanımızı :-)


Becerikli ellerin hep bir şeyler yarattı. Minicikken bile sürpriz yumurtadan çıkan oyuncakları kendin yapmak isterdin. Hiçbir şey seni çok oyalamazken bile yapbozları muhakkak bitirirdin. Bulmacalar daha o zamandan ilgi alanındı.


Çok tatlıydın. Sana baktığımda ne yorgunluk kalıyordu ne bir şey:-)


Silindirlerin üzerine kulesini devam ettirecek kadar da yetenekliydin:-)


Bu kutu senin oyuncağındı ilk. Bebek şeyleri de neymiş:-)



Sen beni iki çocuk annesi yaptın. Size her baktığımda içime mutluluk doluyor ve şükrediyorum.


Benim küçük aristokrat oğluşum.


Çapkın gülüşlüm:-)

Şeytan tüylüm:-)


Aklında sürekli fikirler uçuşan, deli dolu, çılgın profesörüm:-)

Elleriyle harikalar yaratan yetenekli yengecim.

Anlatacak şeyleri hiç bitmeyen geveze maymunum:-)

Bilgisayar dâhim.

İyi ki doğdun.

İyi ki benim oğluşumsun.

Seni çok seviyorum.


Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Oyyyyyy kocaman mutlu yıllar ona:):)

    YanıtlaSil
  2. iyi doğdun annesinin bir tanesi. senin fotograflarına bakarken hem masallah dedim hem de benim olum da inşallah hayırlısı ile buyur boyle tatlı olur dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, nasıl olduğunu anlamadan bir de bakmışsın delikanlı var karşında Nihal:-)

      Sil
  3. doğum günü kutlu olsun Bilgehan :))

    YanıtlaSil
  4. Doğum günü kutlu olsun Bilgehan 'ın. Güzellikler, mutluluklar olsun hayatınızda hep birlikte :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handan, hepimizin hayatında olsun:-)

      Sil
  5. Geleceğin ünlü bilim adamlarından ya da kâşiflerinden biri bence ;) Maşallah ona.
    İyi ki doğmuş Bilgehan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ne olacak, heyecanla bekliyorum ben de Zeugma:-) İyi ki doğmuş:-)

      Sil
  6. Bu yakisikli nasil guzelmiş bebekken, minciklayasim geldi .Allahim saglikli basarili mutlubir omur versin kuzuna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlıydı Mehtap. Bu kadar tatlı olmasan cami avlusunda bulurdun kendini derim ona hep :-) Neyse, hâlâ mıncıklanıyor keyifle:-) Amin:-)

      Sil
  7. Masallah nice yaşları olsun yakışıklının

    YanıtlaSil
  8. Maşallah hem size hem oğlunuza :)) Çok çok güzel yıllarda, nice yeni yaşlarında,yine böyle gözlerinizin içi gülerek bakın.

    YanıtlaSil
  9. Tam ısırımlıkmış bu :)) Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin, hep başarılı yaratıcı olsun şuan olduğu gibi....

    YanıtlaSil
  10. Nasılda şekermiş küçükken :)
    Şimdi de yakışıklı ;)
    Şansı bol olsun yakışıklının, mutluluğunuz daim olsun Handan'cım..
    Nice mutlu yaşları olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük hallerini özlüyorum bazen Şebnem:-) Teşekkürler canım, amin:-)

      Sil
  11. Bilgehan'a nice mutlu yıllar. İyi ki doğurmuşsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki doğurmuşum valla Çenebaz:-) Teşekkürler:-)

      Sil
  12. Sansli olan senmisin yoksa ogluslarinmi bilemedim Handan. Sanirim her iki tarafta cok sansli. Hep birlikte, mutlulugunuz katlanarak cogalsin, nice,saglikli, huzurlu, mutlu yillari olsun.

    YanıtlaSil
  13. İyi ki doğurmuşsun Handan....nice nice sağlıklı,başarılı uzun yıllar diliyorum..Gülen yüzünüz hiçç solmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki doğurmuşum Sertaç :) Amin canım, teşekkürler :)

      Sil
  14. Çocuklar nasıl büyüyor ya :D Çok şaşırıyorum şu zaman nasıl hızlı geçiyor.
    Çok şekersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlı geçiyor Şenay, çok hızlı., ne ara delikanlı oldu bu maymunlar bilmem:-) Teşekkürler :-)

      Sil
  15. Anne oğul harikasınız, nice yıllara:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde :-) Bizden de sevgiler canım:-)

      Sil