El Öpenlerin Çok Olsun Evladım :-)

Temmuz 17, 2015



İyi şekerler.. Ay yani bayramlar :-)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Hayırlı bayramlarr:)

    YanıtlaSil
  2. Imm nefis duruyorlar :) Sarı ve susamlı olan hariç, onu çocukluğumdan beri sevemiyorum :D
    Hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  3. Şekerler o kadar canlı ki, alasım geldi:) sana da iyi bayramlar Handan'cığım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. İyi bayramlar Handan, senin de el öpenlerin çok olsun

    YanıtlaSil
  5. bayramın kutlu olsun canımm :)
    blogun yaz moduna girmiş çok sevdimmm :)

    YanıtlaSil
  6. aa bir de sana gelirken mim getirdim bak onu unuttum söylemeyi, yapmak istersen tabii :))

    YanıtlaSil
  7. Şu uçtaki çilekli galiba. Onu aldım ve teşekkür ettim :)
    İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. ben susamlı ve limonlu rica ediyorum :)) İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil