Hayır Uyuyakalmadım , Hatta Kalkıp Sabah Yürüyüşümü Bile Yaptım:)

Temmuz 25, 2015

Mahallede bir teyze var, sürekli etrafta dolaşırken görürüm.Sürekli ama. Sabahları yürüyüşe giderken bir köşeden o çıkar karşıma falan.

Biraz önce ben eve dönerken yine karşılaştık. Yine sessizce yanından geçecektim ki yürüyüş mü yapıyorsun diye sordu. Başımı salladım. Devam etti :

Gez tabi, gezen güzel oturan gazel olur..

:)

Hepinize günaydın, bol gezmeli bir haftasonuna açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. ha haaaa süper vallaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzenin neden sürekli dolaştığını da anlamış oldum Deep :-)

      Sil
  2. Günaydın canımmm bende başlıyorum bu hafta yürüyüş marotonuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla Nesrin, bak oturan gazel oluyor ha :-)

      Sil