Kendime Not

Temmuz 22, 2015

Finish'in sıvı bulasık makinası deterjanını indirimde görüp de üzerine atlama bir daha. Hatta bedava verseler de alma. Fincanların dibindeki ve kaşıklardaki çay lekeleri olduğu gibi duruyor... En sonunda elde yıkamak zorunda kalıyorsun..

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Finish ay biz de onu kullanıyoruz hep. Hangisi iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finish'in quantum tabletleri güzel Şenay, ama jel olanını hiç sevmedim, dediğim gibi kaşıklar falan kapkara çıktı, makinaya domestos da koymak zorunda kaldım. Fairy Platinum da iyi.

      Sil
  2. bana kalsa hepsi fazlasıyla kimyasal sirke koyuyorum parlatıcı yerine ama bulaşık amkinasından çıkarsam da bazen tekrar sudan geçiriyorum detarjan kalıyormuş gibi geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi fazlasıyla kimyasal Donkişot, ben de bazen durulamak zorundaymışım gibi hissediyorum.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ben de atladım ya zaten Mehtap, bir daha yapmayayım diye hatırlatma yazıyorum kendime :-)

      Sil