22 Temmuz 2015 Çarşamba

Nerde Kalmıştım:-)

Açlıktan ölmedim , yok:-)

Zaten dün akşam su böreği yiyerek rejimime devam ettiğimden o beni bayağı tuttu:-) Ama içtiğim sular yarıyor olmalı ki daha kilo vermemişim:-)

He canım, benim hain arkadaşım almış su böreğini gelmiş. Allahım, sana sığınıyorum dedim kutuyu görünce :-)

Bir kibrit kutusu kadar yedim artık, bak tam diyet ölçülerinde.

Hocam, şimdi su böreği yemişsek diyet bozulur mu diye Karatay'a sorsam mı diyorum emmeee:-)

Neyse, panik yok, zaten ondan sonra gece yarısına kadar hiç susmadan konuştuğumuz için zannımca çene kaslarımızla iyi bir kalori harcamışızdır :-)

Eminim buna:-)

Gelelim bu sabaha. Bizim evde temizlik var, haliyle sabah gayet iyi bir kahvaltı sofrası kurmak durumunda kaldım. Vallahi sınanıyorum. Neyse diyet ekmek, domates, yumurta derken olayı atlattım. Tabi tek başıma olsam daha iyi atlatırdım ama yapacak bir şey yok. Şimdi mecburen camları ben silmeliyim ki harcansın bu yediklerim.

Ah, ah, zor işler bunlar, zor :-)

8 yorum:

  1. niye diyete girince su börekleri, baklavalar gelir... Yada birinin doğumgünü olur kocaman çikolatalı pasta eşliğinde.... offff offff...
    Seninle birlikte dertlendim bak şimdi... Yaklaşık 2 haftadır diyete başlama hazırlığındayım... Şu geçsin, bu gitsin diye diye :)) Dün fotoğrafını gördükten sonra bir koşu kendi fotoğraflarıma baktım... Tamam orda da hayli iriyim ama bu kadar da değil :))))
    Yedikçe zayıfla diye bişey yokmu Handanım yaaaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla, ne güzel olurdu Şebnem. Biz de bitmeyen rejim çilesinden kurtulurduk, puff ...

      Gidip bi bardak su içiim ben :-)

      Sil
  2. Ahaha süpersin Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Rejim mi yapıyoruuum, kendimi mi kandırıyoruuum, haftaya çıkacak ortaya Şenay:-)

      Sil
  3. :)) süpersin. Bende başladığım hafta yardımcı olduğum müşteriler baklava ve ekler getirmişlerdi adam bide namı olan bir yerin baklava ustası düşün yememek için verdiğim sınavı :))
    Herşey seni vazgeçirmek için üstüne üstüne gelebilir ama sırf rahat uyku çekmek için bile bu savaş kazanılmalı Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dayanmışsın Sevinç :-)

      Şu münasebetsiz metabolizmam ve iflağ olmaz açlığımın bir iyi yanı var ki açken hiç tatlı aramam, neyse, bir tek oradan kurtardım. Karnımı doyurmadığım sürece tatlı ihtiyacı yok:-)


      Sil
  4. Ne kadarda birbirmize benziyoruz

    YanıtlaSil