Yaz Etkinliği

Temmuz 29, 2015

Şenay ebelemiş beni, yaz sıcağında pelteleşmiş beyinlere bu mimler iyi geliyor:) ( Yine ben yazamadan Prenses de ebelemiş, hızlı bu hatun:-)

1. Klasik bir soruyla başlayalım: senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?
- Sıcak, karpuz, deniz

2. Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?
- Kitap okuma modum mevsime göre değişmiyor. Bazen kitap elinden düşürmeyip bazen de yüzüne bakmayan bir tipim zaten.

3. Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?
- Sanırım daha hafif kitaplar iyi gidiyor. Sıcaktan bunalırken bir de konudan bunalmanın alemi yok :)

4. Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?
-Plajda kitap okuyanlardanım. Fonda "anneee anne bak" sesleri eşliğinde okuduğumdan hafif şeyler iyi oluyor. Agatha Christie kitaplarını çok severim meselâ.

5. Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Mavi - beyaz. Deniz ve köpük :)

Ben deee Burcu, Şebnem ve Devrim'i ebeleyeyim:-) Ebe :-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Agatha Christie, çok iyi seçim :))
    Mavi beyaz ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli oluyor Agatha Christie Şenay :-)

      Klasik yaz rengi.

      Sil
  2. "Anneeee bak, anne bi bak yaaa lütfen" ne kadar tanıdık geldi:)

    YanıtlaSil
  3. hafif kitaplar iyi gidiyor sıcak günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de Bahar, zaten sıcakta beynim yavaşlıyor benim.

      Sil