Peçete Halkası

Aralık 24, 2012

Sevgili Martha'nın sitesini gezerken pratik fikirlerden esinlenerek ne zamandır atmaya kıyamadığım paket kağıtlarını kullanabileceğim bir şey buldum. (Oy, cümleyi zar zor toparladım :)



Paket kağıdı, şablon olarak kullanacağım kurabiye kalıbı (Onları da boşa almış olmayayım bari :) , eski doğumgünü partisinden kalma kurdeleler, makas, seloteyp, herşey hazır.


Çam ağaçlarını kesip arkalarına seloteyple kurdele yapıştırdım.


Ta damm... Yok, çok sade oldu, küçük bir dokunuş gerekiyor.


Şimdi tamam :)



Kalanları da değerlendirdim ama o da biraz sonraya kalsın.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Güzel olmuşlar, iyi fikirmiş. Bende de var böyle renkli paket kartonu ama alacalı bulacalı rengarenk bir şey. Bakayım ben ne yapabilirim. Kim bu Martha bu arada? Martha Stewart mı?

    YanıtlaSil
  2. He canım , o, baba tarafından uzak kuzenim olur, pek samimiyizdir. (Asla soyadını hatırlayamadığım ve bakmaya da üşendiğim için değil :)

    Rengârenk de güzel olur. Başka şekiller de yapılabilir.

    YanıtlaSil
  3. Ben sana de diyeyim ne diyeyim ?
    any:)

    YanıtlaSil