Kasetçalar :)

Aralık 27, 2012

Dün sabah erkenden Tchibo'nun önündeydim. Bitmeden muhakkak almam gereken birşey vardı.

Içeriye girip onu görür görmez mutlu oldum :)



Işte bu bebek benim artık.

Evdeki bir dolu kasetimi yine dinleyebileceğim. Daha da güzeli istediklerimi bilgisayara da aktarabileceğim.

Zamanda yolculuk yaptım dün akşam.

Eski walkmanlerim geldi aklıma. Pili bitmesin diye kalem takıp da ileri geri sardığım kasetlerim.

Metehan kaseti eline alıp ne tarafa takacağım ben bunu şimdi diye sordu ya, ne güldüm :) Peki sonraki şarkıya nasıl geçiyorsun demesi daha da hoştu. Yok oğulcuğum, biz onların hepsini dinliyorduk sırayla. Onun için de o zamanlar bütün albümlerin tamamını bilirdik. Hatta ilk dinlemede hiç sevmediğimiz şarkılar bile zamanla güzelleşebilirdi. Üstelik bütün şarkılar bir arada olunca şimdiki gibi hemen tüketilmezdi şarkılar peşpeşe dinlene dinlene, güzeline sıra geldiğinde başka bir keyif alınırdı. Tabi yine de bazı kasetlerin bazı kısımları başa sarılmaktan yıpranmış olabilir. Ya da iki yüzde birbirine denk düşen şarkılar çevrile çevrile dinlenebilir.

Kaset dinlemiş olmak mı bizi daha sabırlı yapmış acaba yeni nesile göre :)

Neyse felsefe yapmayayım şimdi :)

En güzeli de hemen annemden eski kasetleri alıp bilgisayara aktaracak olmam.

Bir gün iki yaşındaki Handan'ın sesini dinletebilirim belki size :)

Bak hâlâ gülümsüyorum fotoğrafını gördükçe:)

Herkese günaydın.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. İyi ki varsın Tchibo diyorum...

    YanıtlaSil
  2. walkman'ın kulaklığını paylaşarak dinlediğimiz zamanlar geldi aklıma soğuk kış günlerinde arka açık boğaza nazır.....
    ne güzel günlerdi ,
    any:)

    YanıtlaSil
  3. Okurken Yurtta en büyük arkadaşımızdı walkman, ne güzel zamanlar geldi şimdi aklıma sen çok yaşa Handan ne iyi etmişsin

    YanıtlaSil
  4. Bir arkadaşım sayesinde haberdar oldum sayfanızdan ve bu alet cidden edinilmesi gereken bir şey. Fiyatı ne kadardı? hemen araştırmaya başlayacağım.

    Teşekkürler, şimdiden iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten de öyle Ebruli, en favori alışveriş yerlerimden birisi. Pijamaları, eşofmanları da çok güzel.

    Ya, ne güzeldi Any.

    Zamanda yolculuk yapmışçasına mutlu olacağımı düşünmemiştim Sevdacım, iyi etmişim valla :)

    Hoş geldin Sezer :)

    http://www.tchibo.com.tr/Kaset-Dijitallestirici-p400023079.html

    şurada bilgileri. Sana da iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  6. atnmaya kıyamadığım bir kaset arşivim var,çekmece bekliyorlar...
    mutlu yıllar şimdiden:)

    YanıtlaSil
  7. Vayy bee tekrar haa??
    Handancım,Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar sağlık ve huzur içinde bir yıl geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Benim de elim kaç defa onları atmaya gittiyse de kıyamayıp sakladım Cep Aynası :)

    Tekrar valla Ebrucum :)

    Sizlere de mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil