Benzetme :)

Aralık 19, 2012


Çorabıma bakarken bana çok benzediğini düşündüm.

Valla nasıl düşündüm onu sormayın günlerdir diş ağrısından içtiğim ağrı kesicinin haddi hesabı yok, çorabı afrika kıtasına bile benzetebilirdim :)

Neyse konumuza dönelim , ona bakarken çok beğendiğimi düşündüm. Özü sade, üzerinde renkler. Tıpkı ben. Temelde sakin, tembel, huzurlu, gri.... Ama arada küçük kaçamaklar, minik farklılıklar, gülümseyişler falan kırmızı, mavi, beyaz noktalar...

Tamam, tamam, dün dişçiye gittim, asayiş berkemal :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. :)) harikasın valla ne diyim:)

    YanıtlaSil
  2. :-D Harika mıyım, ilaç sarhoşu muyum bilmiyorum Pia :)

    YanıtlaSil
  3. Bu çoraplara benzer bende de olacaktı acep nerede diye düşündüm. Ne güzel bir bakış açısı. ve dişçi konusunda geçen yıl tüm cesaretimi toplayıp iki koca köprü yaptırdım, dolgu, kanal, harç şeklinde olunca artık dişçi korkum kalmadı

    YanıtlaSil
  4. geçmişşş olsunn :))
    çoraplarda bence sen gibi renkli :)

    YanıtlaSil
  5. Dişçi korkum yok da doktor üşengeçliğim had safhada Sevdacım:) O dediklerinin hepsini yaptıracağım ben de .

    Teşekkür ederim Öziicim :)

    YanıtlaSil