Size de Öyle Oluyor mu?

Aralık 10, 2012

Birisinin bloğuna bir yorum yapmış da cevap alamamışsam sanki havaya konuşmuşum gibi hissediyorum. Bir daha pek yorum yapasım gelmiyor açıkçası.

Bir de arada kimilerini cevaplamış benimkisi es geçilmişse çok bozuluyorum. Komik ama bayağı bozuluyorum yahu .

Bu kadar.

Oh, söyledim, rahatladım :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Karsi psikolojiyi de az cok bildigim icin takilmiyorum Handan'cim.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel Evrencim ben olgunlaşmamışım henüz o kadar :)

    YanıtlaSil
  3. Yok rica ederim, olgunlukla ilgisi yok, bazen tembellikle ilgisi var :))

    YanıtlaSil
  4. :)) değer verildiğini gösteriyor insana bence de yorumuna cevap alabilmek, haklısınız...

    YanıtlaSil
  5. Canım arada tembellik olur Evrencim, ben de bazen o kadar geç cevap yazıyorum ki acaba gelip görür mü diye düşünüyorum :)

    Sanırım öyle Pia , değer verilmediğinden değildir de insan yine de bekliyor birşeyler :)

    YanıtlaSil
  6. haklısın bazen de bende geç cevaplıyorum ve sonra umarım görür diye düşnüyorumm

    YanıtlaSil
  7. Çok hassassın Handancım. Sonuçta kendi halimizde bir şeyler yazıyoruz bloglarımızda, ünlü birer yazar değiliz hiç birimiz. Sen çalışmadığın için vaktin olabilir ama çalışan, anne olan bir insan için bazen hiç bir şeye zaman kalmıyor.
    Benim bozulduğum şey ise seninkinden daha farklı. Yıllardır okuduğum ve sürekli yorum bıraktığım bloglardan bazıları(?) daha benim bloğuma uğrayıp ta, bir yazıma yorum bırakmış değiller. Bence nezaketen bir defa bile olsa uğranmalı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Iyi bir konuya değinmişsin Ebruli, ben de aynı fikirdeyim , insan bir ses bekliyor gerçekten de.

    YanıtlaSil
  9. Ben geldim, şu an bu bölümdeyim. Bir yorum yapayım kendimi belli edeyim dedim :)))


    katre

    YanıtlaSil