20.12.2012

Aralık 20, 2012

Geçen gün bangır bangır dilek dileyin dedikten sonra kendim 12.12 yi kaçırmıştım :( Ama azimliyim anacım, bu akşama saatimi kuruyorum tam 20:12 de dileklerimi tutacağım :D

Hatta şimdiden başladım :)

Ben özet geçtm ama sizin de dilekleriniz varsa altına ekleyin canlarım. Birlikten kuvvet doğar :)



Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ben sadece uyuymak istiyorum arkadaşım ve tüm hayatımdaki sorunların ortadan kalkmasını istiyorum ...Zaten kendimle ve hayatla barışık olduğum için diğer geri kalanları otomatik olarak yapacağım....:)
    any:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar benziyor dileklerimiz:))

    YanıtlaSil
  3. Dilenebilecek en güzel şeyleri yazmışsın zaten :) Bizede inşallah demek düşer :))

    Bazı ilaveleri de içimizden dileyelim :))))

    YanıtlaSil