Şişli'den Beşiktaş'a Yürürken

Aralık 26, 2012

Dişçiye gitmemin en güzel yanı onun Şişli'de olması ve benim o bölgeye gittiğimde ilk gençliğime dönmem :)

Eee 7 yıl okudum Maçka'da hiç de azımsanacak bir zaman dilimi değil.

Dün de Bilgehan'la birlikte gittiğimiz dişçiden dönerken, yine her zamanki gibi yürüyerek indik Beşiktaş'a. Tanımda fotoğraf makinası yoktu haliyle cep telefonuna kaldım ama yine de dayanamadım çektim :)











Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Daha evvel Şişli'de oturuyordum ve hiç sevmedim ama uzaktan bakınca hoşmuş hakikaten:) ben de bir mim var Handan Hanımcım:)

    YanıtlaSil
  2. Ah bir de fotoğraf makinam yanımda olsaydı Günlükçü Bayan.

    İnsanın içini cıvıl cıvıl yapıyor Donkişot.

    Şişlide oturmak istemezdim sanırım ama Nişantaşından aşağı yürümek gerçekten insanı mutlu ediyor Pia. Geldim gördüm mimi, ilk fırsatta yazacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Nerdeyse Avrupadaki noel süslemeleriyle aynı olacağız. Biraz daha gayret diyorum...

    YanıtlaSil