Uyku

Şubat 09, 2012

Biraz uyku, bütün ihtiyacım buydu...

Aman benim çok uykum var, sıkıntım ondan galiba.

Dün gece aldığım çerçevelere fotoğraf ararken albümlerde kaybolduğumdan geç yattım.

Şimdi gidip biraz uyuyayım, sonra da gidip şu saçlarımın pülçeklerini kestirip beyazları kamufle ettireyim.

Amaaaan, şişmansam şişmanım, dert bulamadım kendime herhalde.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :)
    şişmanlıkdan başka dert bulama inşallah !
    hatta onuda bulama ;)

    YanıtlaSil
  2. Handanım sen kaç kilosun kuzum ? Şişmanım şişmanım diyorsun ama ben inanamıyorum abartıyor olmayasın??

    YanıtlaSil
  3. Aramızda kalsın Öziicim 75.Boyumu aşmaya başladı artık :)

    YanıtlaSil
  4. Üzülme Handancım,ben senden fazlayım ama bak hiçbirşey konsantremi bozmuyor:))hehhehe

    YanıtlaSil