Cemreleri seviyorum :)

Şubat 20, 2012

Hıdırellezi de seviyorum mesela. Kutlanacak herşeyi seviyorum. Ama kutlamalar,  pazarlama taktiği yapılmadan, sade bir sevinçle olunca seviyorum. Neyse ki "Birinci cemre havaya kampanyası, 12 ay taksitle" gibi şeyler çıkmadı henüz :D

Ağaç dallarındaki tomurcukları, her yağan karın altından daha bir fışkırarak çıkan papatyaları, mevsimin ilk kelebeğini görmek mutluluğu ile yapılan sessiz bir kutlama ...

Ne güzel...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. en güzeli 4.den sonrası:))

    YanıtlaSil
  2. 1. cemre hep böyle karamabole gelir zaten ya kar yağar ya yılın en soğuk günü olur, olsun....

    Cemrelere özgürlük: ))))

    any

    YanıtlaSil
  3. Yaşasın ilk cemre düştü bile, ben yazı seviyorum,çok sıcak olsa bile..

    YanıtlaSil
  4. Neyse ki gercekten de...
    Hic düsünmemistim bak, marketingcilerin kesfetmedigi tek kutlama neredeyse.
    Aklimiza gelen basimiza gelmesin aman...

    YanıtlaSil
  5. ben de kocama demiştim ilk cemre havaya düştü diye ilk iş bu sabah evden çıkarken pilot konuma getirmiş kombiyi şimdi evi ısıtmaya çalışıyorum kaç saattir:)

    YanıtlaSil