Dinle....

Şubat 05, 2012

Bugün bize söylenilenleri dikkatle dinleme günü olsun.

Birisi konuşurken, kafamızdan geçen binbir düşünceden sıyrılıp, sadece onun dediklerine odaklanalım.

Özellikle de en yakınımızdakilere kulak verelim. Çocuklarımıza, eşlerimize.

Hep en az dinlenen onlar olmaz mı, günlük koşuşturmacaların arasında...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. kulakları tıkama vakti ne zaman gelecek ? :)))

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha, tamam en kısa zamanda onu da yapalım. Sonuna kadar bencil olup kimseyi dinlememe günü olsun o da :D

    YanıtlaSil
  3. bak ben bunu sevdim kimseyi dinlememe günü, aslında şu aralar kimseyi de dinlediğim söylenmez ama , zaten hayatım boyunca kimseyi dinlemedim, onlar kendilerini dinlediğim için yaptığımı ya da yapmadığımı sandılar , halbuki sadece ben onları üzmemek için dediklerini yaptım , dinlediğimden değil,

    any:)

    YanıtlaSil