Puffff

Şubat 09, 2012

Halbuki kar da yağıyor.

Halbuki dün akşam İkea evimizin herşeyine gidip istediğim gibi fotoğraf çerçevelerini de bulmuştum.

Halbuki ütüler bitti, ev temiz.

Halbuki herşey yolunda çok şükür.

Peki neden kendimi şişman, çirkin, yaşlı, işe yaramaz, beceriksiz hissediyorum?

Birşeyler yapmalıyım bugün.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. kendine haksızlık ediyorsun handancım..
    Aslında kilolar konusunda senin gibi hissediyorum.. (gülçin)

    YanıtlaSil
  2. Mevsimseldir böyle hissetmen belki de ...Azıcık bahar geldi mi bak için nasıl da coşkuyla dolacak....
    Yağmurlu havalarda bende kendimi ,çamura dönmüş toprak gibi hissediyorum ...Kadınız ya gülüm gökten pamuk yağsa alınıp pay çıkarıyoruz :)))))))
    Bu arada canım benim ben bloğumun adını değiştirmiştim.İçimizdeki Karnaval'ı duslerimdeninciler.blogspot.com yaptım.
    Ne yazık ki kumanda panalleri bunu eski hai ile kayıtlı tutuyor.Sana zahmet olacak ama kumanda panelinde ki yönet bölümünden içimizdeki karnavalı silmen gerekiyor.Sonrasında duslerimdeninciler.blogspot.com'u izlemeye almalısın.Ancak o zaman sorunsuz takip devame debilecek.Sana verdiğim sıkıntı için özür dilerim.Kusuruma bakma canım :(
    Çok öpüyorum , inşallah akşama kadar üzerindeki karamsar bulutlar dağılır ...

    YanıtlaSil
  3. :))boş ver handan yaa:))

    YanıtlaSil
  4. pişştt kendine gel :))

    YanıtlaSil
  5. Uyudum , kendime geldim kızlar, bir daha uykum varken yazı yazmayayım ben, hiç bana yakışmıyor canım :D

    YanıtlaSil
  6. seni tanimiyorum cok, yazilarini da daha yepyeni okuyorum, ama nedendir bilmem simdiden seni seviyorum :) sen de sev kendini, guzel bi insansin!

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim adsız, bir daha adınla gel :)

    YanıtlaSil