Şöyle Bir Alıcı Gözle Baktım da

Şubat 17, 2012

Bloğum da benim gibi karman çorman.

Bol bol çiçek, bulut, deniz çekmişim. Ama fotoğraf bloğu değil.

Arada felsefik takılmışım arada fal bakmışım.

Oyun oynamışım.

Şiirler, şarkılar falan.

Dibe vurmalar, havada uçmalar.

Çocuklarımdan bahsetmişim bol bol ama pek anne bloğu da değil.

Arada yemek pişirmişim, arada sofra hazırlamışım. Yemek bloğu değil.

Temizlik, ütü bol bol.

Gezmişim tozmuşum bazen, gördüğüm ne varsa doldurmuşum. Gezi bloğu da değil.


Çok komiğim yahu :)

Zaten hem rock dinleyip hem ud çalan, hem evde çıkmak istemeyip hem bulduğu her sarı tabelayı takip eden, hem çok konuşup hem sessizliği arayan, hem çılgın hem disiplinli, hem dağınık hem düzen seven bir tip olursam başka ne olacaktı ki benim yazdıklarım :)

Bırak dağınık kalsın :)

Not: Yazının içinde  14 yazı daha gizlidir, boş vaktinizde uzun uzun okuyun anacım :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. burcun ne peki ??? :) şaka bir yana her insanda her şeyden biraz var. niye rock dinleyip ud çalmak saçma ya da sıradışı olsun ki ??
    sevgiler...
    http://jusinbello.com/

    YanıtlaSil
  2. Yok canım sıradışıyım diye bir derdim yok, öyle mi anlaşıldı yazımdan, karışığım diyorum sadece Cherry, o kadar. Zaten yazı da eski yazılara bir göz atmak içindi. Ha ha, ha sıradışı ve ben ha :)

    YanıtlaSil
  3. arkadaşımı en çok bunun için seviyorsam ,vurun kellemi hakim bey

    any:)

    YanıtlaSil
  4. e tüm o karışımlar bizi biz yapmıyor mu?

    YanıtlaSil