Bir Tutam Güzellik :)

Şubat 09, 2012











Karnım acıktı bunları görünce gidip birşeyler yiyeyim en iyisi.

Sonra da şişmanım diye ağlaşıyorum. Ay bunları koyana kadar manken fotoğrafı falan koysam iştahım kesilirdi belki.

Yok yok az ance çıtır ekmek aldım fırından. Hımmmm..

Herkese iyi geceler...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. yemek bloguna dönüşmeme az kalmıştı(daha çok abur cubur), şimdi bunları görünce benim de paylaşasım geliyor işte :)sonra da yiyesim geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. yapma bunu handan yapma bunu bana :))

    YanıtlaSil
  3. Harika ne iyi geldi bu resimler kar,beyaz görmekten bıktım sanki.İlk resim o ne şirin öyle.
    Bu arada Günaydın Handancım.

    YanıtlaSil
  4. Benim de her daim birşeyler yiyesim geliyor, hele yemek bloglarından çok uzak durmak lâzım OnTheRoad :)

    Yok yok, bak hepsi sağlıklı şeyler Gülçin :)

    İlk resimdeki bakışa bayılıyorum ben Ebru, gecikmeli bir günaydın benden de sana canım :)

    YanıtlaSil