Grup Terapi -2-

Şubat 16, 2012

Bu yazı ilk yayımlandığı zamandan beri neredeyse 5 yıl geçmiş, yazıyla da yazıyorum beş yıl! Sanırım bir daha tedavüle sokmanın vaktidir :D


Kilo problemi olanlar buraya arkadaşlar. Bugün size terapi hizmeti vereceğim. Eh, daha da ne yapılır bilmem.

İlk ben başlayayım.

Ben Handan. 36 yaşındayım. (Ha ha ha bu kısmına bile dokunmuyorum yazının, orjinali muhafaza edelim değil mi:)

Ve oburum.

Özellikle canım sıkıldığında mutfağa gidip çayla birlikte ne bulursam yerim. Ekmek arası çikolata mesela. Hele o bol kalorili mısır cipsleri yok mu.

Ama malum yaz geliyor, ve üzerime yapışanlardan kurtulmak istiyorum. Başaramıyorum :(

Üüüüüü...(Ağlama efekti)

(Burada seni seviyoruz Handan demeniz gerekiyor.)

Tamam şimdi başka duygularını paylaşmak isteyenler varsa buyursun.

(Beni burada sap gibi tek obur olarak bırakırsanız, bu post 12 saat içinde kendisini yok edecektir haberiniz olsun :)

Günaydın... Bol yeşillikli bir güne açılsın sabahımız ...

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Gecenin 11'inde, oturduğu yerde, akşam yemeğinden kalan bulgur pilavını yiyip yememek arasında iradesi ile saatlerce mücadele edip, sonra da "aaa yemişim kilosunu" deyip tabağı tepeleme doldurup yiyen, son kaşıkta da "ooh, ne iyi ettim" diyebilen biri olarak her zaman yanındayım. Yalnız değilsin:)))

    YanıtlaSil
  2. Seni seviyoruz Çenebaz :)

    YanıtlaSil
  3. son 15 güne kadar aynı senin gibi hissedip bu duruma artık bir dur demeye karar verdim.Bloğuma da açık açık yazdığım üzere yediklerime çok özen gösteriyorum, herşeyi yiyorum ama az yiyorum.Yaza kadar vaktimin çok olduğunu düşünerek her haftaya 1 kilo hedef koydum gel bu yolda birlikte olalım,birbirimizin beslenme koçu olalım.Fazladan bir şeyi ağzına atarken bunu şimdi nasıl yazacağım düşüncesi bile motive edici olabilir.ne dersin??

    YanıtlaSil
  4. Bakalım kaç kilo vereceğiz , seni seviyoruz Gülçin :)

    YanıtlaSil
  5. 9 ay hamilelik ve 3,5 yil emzirmenin ardindan bir yil gecti. Ama bünyem artik sadece kendim icin beslendigim gercegini kabul etmek istemiyor. Durumum cok dramatik degil (henüz). Ama beni de sevin Handan'cim :)

    YanıtlaSil
  6. Eeee kimse seni seviyoruz Handan demiyor, kendi kendime mi diyeyim onu da :)

    YanıtlaSil
  7. Seni 1.70 boya 50 kilo bile olsan seviyoruz Handan'cim :)

    YanıtlaSil
  8. Topu topu 1,5 metre boyunda bir kadınım ve 53 kiloyum ,yemeği seviyorum , hayatım boyunca sevdim, hamsili pilavla olan duygusal ilişkimi görüp bana şaşıran insanlar da oldu ,şu anda da size bunu yazarken dolma yiyorum ,rejim kelimesini duymak dahi yemek yememe neden oluyor,
    Tabiki hayatım boyunca rejim yapmadım,
    beni de sever misiniz ,

    sizi seviyorum
    any

    YanıtlaSil
  9. Seni seviyoruz Handaaaannnnn!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. Beni de sevin, bütün bir sene uğraşıp verdiğim 9 kilonun 5 kilosunu geri almışım. Esas kar yağışı beni yaktı. A be kafasız kadın, hadi kış diye eve kapandın bari tut çeneni de az ye di mi? Yok esas obur benim. Ben ağlamayayım da kimler ağlasın?

    YanıtlaSil
  11. Yine vereceğine güvenimiz tam, seni seviyoruz Selen

    YanıtlaSil
  12. Hahahaha eski yazıya ilk yorumu ben yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  13. :D Seni seviyoruz Şebnem :)

    YanıtlaSil
  14. çok tatlısın yaaa:)))

    YanıtlaSil
  15. hiiiii!! ben burayi daha önce nasil kesfedememisim? uzun yillardir kilolarla mücadele ederek bu konuda artik uzman sayilan (her türlü diyetler, aletler, ilaclar, tedaviler, mide kelepcesi...hangi birini sayayim)biri olarak bu siteyi de sizi de cok sevdim:)) herkese selamlar, özellikle de sana sevgili Handan (Ayse)

    YanıtlaSil
  16. Seni seviyoruz Katre :) Yok valla tatlı falan değilim gayet ekşi bir suratla dolaşıyorum, Gülçin'e rezil olmayayım diye yememeye çalışıyorum, işi pek sıkı tuttu :D

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Ayşe, hoş geldin canım, teşekkür ederim.

    Seni seviyoruz Ayşe...

    YanıtlaSil
  18. Tamam, dünü yok sayıyoruz, dünden kalan yemekleri de yok sayıyoruz.. Bişi yok bişiyok :)

    YanıtlaSil
  19. İki gün kaldı tartıya :D

    YanıtlaSil
  20. Toplam 4 kilo etti. Fazla sıkmadan ama pes etmeden devam ediyorum :D

    YanıtlaSil