Yeni Durumlar

Mayıs 27, 2009

Metehan'ın "Ovaya kelimesi adın e durumundadır di mi anne?" sorusuyla kafamda bir "Ha????" oluştu. Çok tanıdık birşey ama ne ki o? Sonra bir "Haaaaaa" daha oluştu. "İsmin e hali"nden bahsediyormuş oğluşum .

Kuşaklar arası farkı şimdiden hissetmeye başladım :D

Konuyla Alâkasız Not1: Bugünlerde bloglara girdikten sonra sayfa kapanıyor hemen. Herkeste böyle mi benim Can'ım bilgisayarı yeniden kurarken mi oldu bu. Strese girdim valla her blog açtığımda dang sesi gelecek diye bekliyorum.

Konuyla Alâkasız Not 2: Gamzecim canım, ben asimptotları öğrendim, güzel güzel grafik sorularını çözüyorum :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ay birden tüylerim diken diken oldu :) ben daha doğurmamaya inat edersem esas sen bende gör kuşak farkını canım :))

    YanıtlaSil
  2. Tercüman vasıtasıyla anlaşacağız yakında Owl, hazırlıklı ol :D

    YanıtlaSil
  3. Kuşaklar arasındaki farkın çocuklarımızla sınırlı olmadığını maalesef bir kaç yıl önce anlamış bir adam olarak ben neden analarımızın 20^li yaşların başında çocuk doğurduğunu anlamış durumdayım...
    Bizim değerlerimiz onlara tuhaf,onların ki bize tuhaf geledursun ...Gençlik güzel şey kızlar...

    YanıtlaSil
  4. Geldiği yer ,gitmek istediği yer değildi ,yolları karıştırmıştı zahir,
    yaşamak istediği yerle olduğu yer aynı değildi,denklemleri tutmamıştı hayata dair,
    olmak istediği insanla, olduğu insan aynı değildi ,olasılıkları tutmamıştı kendine dair,
    düşüncelerinin değişmesi kendi hızında değildi,ket vuramadığı zaman bile yavaş gelmişti düşüncelerine ...
    Dışındaki dünyadan uzak ,dışındaki dünyayla içiçe ,uzak diyarların hayallerini kurup ,kendi düzeninde ağlar dururdu...
    yaşlanmak böyle bir şeyse eğer ben bu oyunda yokum...
    any

    not : önceki adsız benim canım ,sana da bunu yazdım kendime dair ,yıllardır yazı yazamamış arkadaşında biraz tutukluk vardır sanırım...

    YanıtlaSil