Bencilce :)

Mayıs 12, 2009

Sabahın ilk saatlerinde kalkıp sabah keyfi yapayım ama sonradan hiç uykum gelmesin istiyorum.

Çocuklarım sürekli birbirlerine sataşmasınlar ben de basbas bağırmayayım istiyorum.

Çarşıdan aldığım bir kilo çilek bozulmadan yensin buzdolabında unutulmasın istiyorum.

Denizin suyu ne çok soğuk ne hamam gibi serin bir su olsun istiyorum.

Evim güneş alsın dışarıda hava mis gibiyken ben içerde hırkalarla oturmayayım istiyorum.

Koyduğum yerli yerinde dursun hep aynı şeyleri hep aynı yerlere yeniden yeniden koyarak evde dört dönmeyeyim istiyorum.

Enerjik olayım istiyorum.

Kendimi oyalayacak harika şeyler bulayım, yemek yemek aklıma bile gelmesin istiyorum.

Bonus zırttırı pırttırı bana mesaj atmasın ayrıca verdiği bonuslarımı geri almasın istiyorum.

Kızartma yaparken yağ patlamasın, her yer batmasın istiyorum.

Yaz gelsin tatile gideyim, tembel tembel vakit geçireyim istiyorum.

Güneşle hafif bronzlaşayım ama yüzüm yanmasın istiyorum.

E-postama hiç spam gelmesin, bir sürü abidik gubidik şeyle dolmasın istiyorum.

Saçlarım sümsük gibi durmasın ben de onları uzatayım istiyorum.

Ya da yüzüm bu kadar toparlanmasın onları kısacık kestireyim istiyorum.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. çok tatlısın :) hepsi olsun :) hepsi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bunların çoğu benim için de olsun istiyorum:))Umarım oluuuur.

    YanıtlaSil
  3. Handan ya, nasıl olur yaa???
    Benden bunların aynısını istiyorum...
    Hele ilk 3'ü sanki ben yazmışım gibi...
    Harikasın:))

    YanıtlaSil
  4. Olur mu olur Özii :D

    Hepsi olsun Owl :D

    Hep beraber istedik, kesin ulur Melek.

    Az şey istememek gerek, istemeden hiçbirşey olmaz ki İvriz :)

    Yok aslında birbirimizden farkımız Banu :)

    YanıtlaSil