Mayıs 07, 2009


Ne güzel hediyeler var dünyanın bize sunduğu... Ne güzel renkler...


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Çoğu zaman kıymetini bilmeden bu güzellikleri es geçip hayatın karmaşasında kayboluyoruz değil mi?
    Bu arada anneler günü hediyeni de güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  2. Handancım çok güzeller. Ben çok severim saksı çiçeklerini özellikle menekşeler bana hep gülen yüzleri anımsatırlar...

    YanıtlaSil
  3. herşey doğal haliyle ne kadar güzel. doğadaki haliyle :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel gözüküyorlar...

    ben de bir heves yeni balkon saksıları aldım, menekşere diktim nefis... Amma velakin saksıların askısını yanlış boyutda almışım şaşkınlıktan, takamadım demirliklere, kaldı saksılar öyle yerde:-( Bu hafta sonu saksı askısı peşinde koşucam....

    YanıtlaSil
  5. Biraz daha dikkatlice bakmak gerek Melek. Teşekkür ederim :D

    Çok güzeller gerçekten de Özii :)

    Kimisi de asık suratlı çocuklar gibi çok komik oluyor Boogie :)

    Hele baharda açan tüm çiçekler harika gözüküyorlar Owl.

    Benim balkonum çok rüzgâr aldığı için demirlere bir gün assam üç gün içeri çekmek zorunda kalıyorum Nazkız, ama bayılıyorum balkon demirlerindeki çiçeklere:)

    YanıtlaSil