İyi ki Doğdun Bilgehan :)

Mayıs 18, 2009



Önce mumlarımızı üfleyip karnımızı doyurduk.


Sonra gerekli ekipmanlarımızı aldık.

El izlerimizi çıkarttık.



Çok güzel oldu ağacımız.



Ciddiyetle resimlerimizi yaptık.


Yaptıklarımızı apartmanın girişine sergiledik :)


İşte bu kadar :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Harikasın . Mutlu yıllar dilerim Bilgehan 'a

    YanıtlaSil
  2. Süper bir parti olmuş:)Çocukların yüzlerindeki mutluluktan o kadar bell, ki...Nice mutlu yaşları olsun inşallah yakışıklının:))

    YanıtlaSil
  3. Süper bir doğum günü partisi olmuş.Nice nice mutlu yaşlara Bilgehan.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir ağaç olmuş...nice mutlu ve sağlıklı ve başarılı yılları olsun bilgehanın inşallah...
    doğum günü kutlu olsun

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  5. en renkli doğum gününü kaçırdım. Bu sefer yemekleri değil resimleri görünce daha bir üzüldüm.
    aynur

    YanıtlaSil
  6. en renkli doğum gününü kaçırdım. Bu sefer yemekleri değil resimleri görünce daha bir üzüldüm.
    aynur

    YanıtlaSil
  7. bayıldım canım parti resimlerine, çok güzel bir parti olmuş :) Bilgehan' ın doğum günü kutlu olsun, nice güzel senelere.

    YanıtlaSil
  8. Sağol Özii.

    Gerçekten de çocuklar çok eğlendiler Banu:)

    Teşekkür ederim Melek.

    Ağacı ben de çok beğendim Bibis, sergiden alınca saklayacağım onu:)

    Sen geldiğinde de aile ağacı yaparız bir tane Aynur :)

    Teşekkür ederim Owl.

    YanıtlaSil
  9. sizin bu etkinliğinizi yapmak istiyorum. İnşallah bu dogününde yapacağım çok iyi fikir

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel olur Nihalcim,çocuklar çok eğlenmişlerdi:-)

    YanıtlaSil
  11. resimlern hepsi birbirinden harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene ilk defa temalı doğumgünü partisi hatırlamıyorum, kendimi bir boşlukta hissettim Şapşik Anne :)

      Sil