Gülümse

Mayıs 29, 2009

Bugün Yaşasın Cuma :)

Günaydınları alalım. Hatta sırf günaydın olmasın, herkes kendisinden sonra gelene güzel bir dilekte bulunsun...

GÜNAYDINNNNNN.

Cıvıl cıvıl, harika bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. günaydın
    çok komik bir şey olsun hayatında
    any

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum 'İŞ-GÜÇ'içindir:)
    Allah allah, niye kimse uğramıyormuş Handancım? Bizi adamdan saymıyormusun yoksa?:P
    Ben dün uğramıştım mesela:)) Yorum yazacaktım ama,sadece son yazdığın yazıya kapattın zannettim,
    özelindir diye ses etmedim...
    Ben şahsen yorum yazmaktan keyif alıyordum sana...Ama senin düşüncendir saygı duyarım,bundan sonra yazamasam da yine de sayfana uğrarım:))
    Bu aralar pek keyfim yoktu,
    biliyorsundur durumları.
    Sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  3. Handanımmmm ama ben daha yeni kendime geldim , ancak dünyaya dönebildim . Yorumları neden kapadın kiiii :(((

    YanıtlaSil
  4. Ne bileyim kızlar. İnsan bir günaydın deyince cevap bekliyor herhal. Bekleyip durmaktansa yorumu kapatayım, böylece bir beklentim olmaz diye düşündüm. Ama çatlarım ben öyle, o da başka tabi :D

    YanıtlaSil