ANNEM

Mayıs 08, 2009

Annelerin en güzeli,
Sensin, benim güzel annem.
Ilık esen bahar yeli,
Sensin, benim güzel annem.
Güneş yüzlü, altın kalpli,
Ağır başlı, tatlı dilli,
Meleklerin eşi sanki
Sensin, benim güzel annem.
Açan çiçek, çağlayan su,
Gülümseyen engin duygu,
Evimizin mutluluğu
Sensin, benim güzel annem.

H. Latif SARIYÜCE

Bütün annelerin anneler gününü şimdiden kutlamak istedim.

Anneciğim seni çoook seviyorum. Bak hangi şarkıyı koydum buraya :)

Benim Güzel Annem....Beste: Fethi Karamahmudoğlu

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Seninde anneler günün kutlu olsun.Şarkıyı sen söylüyorsun heralde çok beğendim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun, seninde canım :) bide anne olmayıpta anne gibi hissedenlerinde kutlu olsun (yani ben) :))

    YanıtlaSil
  3. günaydın:)
    annenizin anneler günü kutlu olsun,nice birlikte senelere.

    YanıtlaSil
  4. anneler günün kutlu olsun.
    nice güzel günlerde evlatlarınla birlikte olman dileğimle

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil