Oradan Buradan Falan Filan...

Mayıs 26, 2009

*Okuma bayramına onbeş gün kaldı, dans gösterimiz umarım güzel olur. Topu topu beş dakikalık bir gösteri için bayağı uğraştım valla. Allah anasınıfı öğretmenlerine yardım etsin.

*Bahçe sürüldü ekilecek. Bu sene alan daha da büyüdü. Ot yolma zamanlarım başlıyor çok yakında.

*Okulların tatil olmasına az kaldı. Sevinsem mi bilmiyorum gerçi. İki hayduta oyalanacak birşeyler bulmazsam mahvederler beni.

*Kilo vermek lâzım, lâzım da ben hâlâ havaya giremedim. Yürüyüşlere başlıyorum kıyısından köşesinden.

* Yaptığım puzzle bitti , kendimi boşlukta hissediyorum, puzzle almış, yapamamış arkadaşlar varsa bir köşede beklemesin onları. Yollayın bana, yaparım ben :)

* Çocuklara mandolin çalmayı öğretmeye karar verdim. Özlemişim mandolini. Ama Bilgehan'a nasıl öğreteceğim ben şimdi. Adam solak. Telleri mi tersten taksam, çalmayı mı tersten öğretsem.

*Eşek maskesi arıyorum. Ay kendi işim yetmiyor başkalarına da el atıyorum.

*Acaba doğumgünü partisi fikirleri diye bir blog açsam mı? (Biz şimdiden gelecek senenin partilerini kararlaştırdık :D ) Para kazanırmıyım ki :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. merhaba canım
    hala yaşıyorum onu haber verim dedim ,sana anlatacak çoook malzeme birikti ...
    arkadaşın her an yeni kararlar verebilir ,kocişimi ve oğluşumu alıp,pek muhterem büyük ailemizden kurtarmak için ...
    taşınma fikrini kafama baya baya koymuş gibiyim...
    any

    YanıtlaSil
  2. Any'cim, ben patlıcanları dikiyorum. Artık bizim de dikili birer patlıcanımız olacak. Sırtımız yere gelmeyecek merak etme :D

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ....

    YanıtlaSil