Dört

Mayıs 15, 2009

He canım, bir gün bir gazetede okudum, gittim blog açtımgillerdenim ben de. Tam dört yıl, 1771 yazı olmuş. Dile kolay...

Bazı günler dev gibi hissettim, bazı günler karıncadan miniktim. Kimi zaman dünya kaçtı içime, kimi zaman ben kaçtım dünyadan.

Kimi zaman kocaman kahkahalar attım. Kimi zaman kocaman çığlıklar savurdum .

Kimi sabah uzun uzun baktım boş ekrana yazacak birşey bulamadan. Kimi sabah gülümseyerek uzun uzun anlattım.

Yazarak kendimi bulmak istedim. Anladım ki aramakla olmuyor o iş. Kendinsen kendinsin. Çok kurcalamaya gerek yok.

Yazacak nice güzel şeylerin bulunduğu, nice güzel yıllara sevgili günlüğüm.




Dido - Look No Further (New song)
-

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. daha nice güzel yıllara inşallah :) benim blogumu açalı sekiz ay olmuş, ne çabuk geçmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Owl :) Gerçekten de çabucak geçiyor zaman.

    YanıtlaSil
  3. Dahaaa niceee birlikte yıllara diyorum Handancım , senin yerin özel çünkü ilk yorumcularımdansın:))

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara Handan.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Handancım...
    Tanışmamız kısa bir süre öncesine dayanan kısa bir andı...
    Ama o kısa andan geriye...
    4 yıllık birikimi ile harika yazılar yazıp beni can evimden vuran dopdolu bir HANDAN kaldı...

    Yazdığım bir kaç kafiyeli sözcükle anlatmak istediğim aslında,
    Nice nice uzun yılların...
    Bloglar dolusu yazıların olsun... kutlarım amacıylaydı:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil