:)

Mayıs 11, 2009

Şu google earth denilen şey harika birşey valla. Sınav giriş belgem ancak cuma günü elime geçebildi. Güya rahat bulurum diye İstanbul Anadolu yakası demiştim ama Sultanbeyli gibi biryerde çıkınca hayatımda hiç gitmediğim bir yer olduğundan kâğıda bakakaldım. Ama hemen google earth de okulun ismini aratınca nerede olduğunu anladık, sınav sabahı da elimizle koymuş gibi bulduk. Yoksa güzelim cumartesim İstanbul keyfi yapmak yerine yollarda okul aranarak geçecekti.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. bizim bu taraflara geldin yani :)
    ne sınavıydı bu anlayamadım açık öğretim sınavlarına daha bir kaç haftamız var da

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  2. Ales sınavıydı Bibiscim. Gerçi yaşım tutmuyor, iş deneyimim tutmuyor, yani sınavın sonucunda hiçbirşey yok elde edeceğim ama olsun, kendimi bir sınayayım dedim :)

    YanıtlaSil
  3. sınav nasıl geçti diye sormayacağım,çan eğrisini yukarı çekmişsindir....

    YanıtlaSil
  4. Yok yok, hayal kırıklığına uğradım.

    YanıtlaSil
  5. Bende ne ilgincim yorumların yarısını görüp sonucu sormuşum :))Halbuki az daha aşağı baksam bir üstteki soruyu sormayacakmışım :)) hehe
    Sağlık olsun Handancım ...

    YanıtlaSil