Mayıs 06, 2009


Yeni bir fotoğraf makinası aldım. Biraz ben aldım biraz anneler günü hediyesi gibi birşey oldu. Onunla oynuyorum şimdi. Gerçi nefis cannon digital rebel makinamla boy ölçüşemez ama düzgün odaklamayı falan becerebilirsem sanırım cebimize atıp heryerde taşımak açısından kolaylık olacak. Bir de elimde tutmayı başarmam lâzım tabi, ay kayıp gidiyor elden.
Bugün hıdırellez. Dün gece gül ağacına dileğimi asıp, hiç üşenmeden sabah ezanından önce kalkıp aldım onu astığım yerden. Bugün de hava güzel olursa yeni makinamla çıkıp biraz yeşil ve deniz havası almayı düşünüyorum.
Herkese günaydın.
Nefis bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Makineni iyi günlerde , güle güle kullan . Tüm dileklerinin de gerçekleşmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın İvriz :)

    Teşekkür ederim Özii:)

    YanıtlaSil