İşte Böyle :)

Mart 31, 2009

Ben eskiden, bir tane sakin ve akıllı oğlum var iken, pek idealist ve cool bir anneydim. Öyleydim.



Metehan'la bahçeye çıkardım. Ben kitabımı okurdum. O yere serdiğim kilimde oynardı. Soru sorardı bol bol, sabırla cevap verirdim. Haydi bunu yapalım oğluşum derdim, yapardık. Koşmak için bile izin isterdi.

Sonra bir haydut doğurdum. O, bahçede huzurla kitap okuyup sakin sakin çocuğuyla ilgilenen anne gitti yerine saçlar diken diken "Bilgehaaaaaaaannnnnn!!!" diye bağrınan bir cadı geldi. Konu komşuya rezil oldum, prestij falan kalmadı bende.



Sonra o haydut diğerini de kendisine benzetti.

Şu anda hayatım didişen iki oğlanı birbirinden ayırmaya çalışarak geçiyor.

İdealist mi?

Pöh....

Kafaları gözleri yarılmadan sağsalim bir büyütürsem yeter bana :)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. çok sevimli yazmışsın, gülümseyerek okudum :) annelerin kaderi galiba bu :))

    YanıtlaSil
  2. İdealizmin öldüğü anlar çok maalesef...
    Anneler sabırlılar hemde çokkk
    Kolay gelsin ama benimki tek başına da yetiyor :))

    YanıtlaSil
  3. Benim sabrım hiç uyumayan bir oğlanla ilk aylarda bitmişti,sabrım biteli çoooook uzun süre olmasına rağmen hala uyumayan bir oğlum var...üzülme yavrum geçer diyecem ama kelin merhemi olsa ....
    any
    not : valla yaşıyorum canım da ,yaşama kısmı yine hızlı geçtiği için günlerin farkında değilim ,en kısa zamanda seni arayacağım inşallah ...

    YanıtlaSil
  4. Anlattıkların o kadar tanıdık ki...Ben de saçları tiken tiken gezen bir anneyim....Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Ah o çocuklar büyürken ne hallere giriyoruz hepimiz...
    MFÖ'den...Niyet neydi? Akıbet ne oldu bak? şarkısı...
    Benden, sana ve tüm annelere gitsin sevgili Dilek:))

    YanıtlaSil
  6. Canım Handancığım, ben uslu dedikleri bir adet oğlanla baş edemezken sen iki tane ile uğraşıyorsun. Tebrik ediyorum seni, prestij kaybetmek değil, kazanıyorsun aslında :)

    YanıtlaSil
  7. benim oğlum deli kızım akıllı :)deliye alışıp yumoş gibi yumuşatıcı bir kız öyle iyi oluyor ki anlatamam ki. valla tavsiye ederim hemde şiddetle;)

    YanıtlaSil
  8. handancım sen ikisiyle uğraşıyorsun...benim oğlan tek başına bir çete yetiyor valla hem bana hem eşime...yaramazlıkta hiç enerjileri bitmiyor..
    kolay gelsin bu küçük canavarlarla bize...

    YanıtlaSil
  9. valla Handan sanırım 2. çocukların doğasında yaramazlık var..ben ilk çocuk olarak çok akıllıymışım :D benden sonra gelen ufaklık canavar çıktı :)) körle yatan şaşı kalkar misali beni kendine benzetti kocaman adamlar olduk biz hala 15 yaşındakiler gibi kuduruyoruz :))) annemde bağırmaktan bıktı kendi halimize bıraktı bizi :D:D:D sende belli bir süre sonra kendi hallerine bırakırsın onları artık :)))

    çook çook kolay gelsin sana :))

    YanıtlaSil
  10. Ah, ah, Owl :)

    İdealizm falan yok Özii, hayatta tutmaya çalışmak var sadece :)

    Any canım, oğlun fazla uykuyu sevmiyor, napalım. (Bize gel dediğimden beri bir sene geçti, bekliyorum ben hâlâ)

    Hepimize kolay gelsin Melek.

    Ha ha ha, tam bize göre bir şarkı gerçekten de Banu :)

    Aslıcım, gözleri dışarı fırlamış, basbas bağırırken pek prestijli bir halim yak valla canım ya :D

    Katre canım, Can 'ın sülalesinde erkekler YY kromozomundan oluşuyor. 5 kardeşten toplam 8 erkek çocuk :) Kız mız yok. Ay olsa da ne farkeder, bir çocuk daha olursa halimi hayal bile edemiyorum :D

    Sibelcim, Bilgehan bir yaşındayken Metehan'ı kreşe gönderdim . Ondan sonra o kadar rahat ve sakin günler geçirdim ki akşama kadar. Evet yaramaz olan Bilgiçti ama tek başına olunca ben onu idare edebiliyordum. İkisi bir arada canım çıkıyordu. Yani diyeceğim o ki, çok bunaldığın zamanlarda düşün ki ya iki tane olsalardı, bir "Oh" çek :D

    Zehracım, 18 yaşına gelsinler ondan sonra hiç karışmayacağım ne yaptıklarına :) (İlerde burayı okuyup aleyhime delil olarak kullanabilirler mi acaba :)

    YanıtlaSil
  11. Handancım çok tatlı bir şekilde anlatmışsın, cool anne olmaktan vazgeçmek istemiyorum..

    YanıtlaSil
  12. Dayanabildiğin kadar dayan Gülçin :)

    YanıtlaSil