İyi ki Doğdun Metehan

Mart 24, 2009

Deney malzemelerimiz hazırlandı.

Masamız hazırlandı.

Gamze Ablamızın yaptığı pastamız konsepte uygun olarak süslendi.

Sabahın yedisinde kalkılıp saat ikiye kadar heyecanla arkadaşlarımızın gelmesi beklendi.


Sonunda yemekler yendi. (Hepsini kendi elceğizimle yaptım, Fatoş Yengem ben yaptım derse sakın inanmayın. ) Mumlar üflendi.


Nihayet heyecanla herkesin beklediği an geldi. Bütün çocuklara önlükleri giydirildi, gözlükleri takıldı, not defterleri verildi.

Suda iğne yüzdürmece, kuru üzümlere dans ettirmece, mor lahana suyunu kırmızı ve maviye çevirmece,söndürülen mumu dumanından yakmaca, sirke ile karbonatı karıştırıp balon şişirmece gibi deneylerimizi yaptık. Portakal kabuğunun yanıp yanmadığını kontrol ettik .

Sonunda da pil, kablo ve küçük lambalarla el feneri yaptık. Çok eğlendik.

(Çok da yorulduk tabi. Onlar ne yorulacak canım benim pilim bitti:)

Doğumgünü çocuğu iyi ki doğdun. Yüzündeki gülümseme hiç eksilmesin. Her zaman mutlu, huzurlu ol. Çevrene de hep mutluluk ve huzur ver.

Seni çooook seviyoruz .

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Canım benim ya maşallah Metehan 'a . En büyük hediyesi ne biliyor musun ? Senin gibi harika bir annesi olması . Sor istersen ? :)
    Mutlu yıllar dierim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Özii :D

    YanıtlaSil
  3. İyiki doğmuş Metehan, nice mutlu doğum günlerine inşallah. Doğum günü kutlu olsun canım :))

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar Metehan'a. Doğum günü kutlu olsun. Bu arada herşey süper görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. Metehan'a ;
    Mutlu yıllar tombik oğuluşum benim,hep mutlu ve huzurlu ve başarılı olmanı dilerim..

    Handan'a ;
    Anne olma günün kutlu olsun,eline ilk aldığın günkü mutluluğun daim olsun öpüyorum...
    any

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Owl, Boogie :)

    Any, senden bir ses almak ne güzel. Teşekkür ederiz efendim :)

    YanıtlaSil
  7. iyi ki doğmuş Metehan:) Anneside onu iyi ki doğurmuş:)Mutlu ve sağlıklı nice yaşlara girmesini diliyorum (biraz erken oldu ama kusura bakma istanbuldaydım)

    YanıtlaSil