Mart 12, 2009

Güneşli güzel bir sabah. Öğlene kadar evdeki işlerimi halledip sonra kendimi dışarı atmayı planlıyorum . Bir haftadan sonra ilk defa biraz enerjim var gibi.

Dün akşam önden Fringe ardından Lost seyrederek zaten sıkılan içimi iyi bir sıktıktan sonra bugün temiz havaya ihtiyacım var. Bu Lost'u da bişeye bağlayacaklarsa bağlasınlar artık, sinirimi bozmaya başladı iyice. Ne güzeldi ilk sezonları oysa.
Herkese günaydın....

Nefis, ışıl ışıl, kıpır kıpır , cıvıl cıvıl bir güne açılsın sabahımız.




Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. valla sizin yüzünüzden bende lost oldum:)) günaydın

    YanıtlaSil
  2. kız lost başladı mı? Nereye bağladılar? ayyyy ne zaman başladı yeni bölümler? :S Sawyer'ım nasıl iyi mi? Selam söyle ona..

    YanıtlaSil
  3. lost beni de baydı artık..
    gittikçe kafam karışıyor bir önceki sezonu unutuyorum..

    YanıtlaSil
  4. lost bence tamda adı gibi bir dizi :) hiç izlemediğim için çok şey mi kaybettim, yoksa kazandım mı bilemiyorum :))

    YanıtlaSil