~

Mart 09, 2009


Geçen gün çocuklar sinema akşamı yapmak isteyince izlemediğimiz filmlerin arasında bunu bulduk. Aslında bana kalsa her halde pek tercih etmezdim ama seyrederken çocuklardan çok güldük :) Çok eğlenceli bir filmdi. Bizim gibi çocuklarla birlikte film seyretmek isteyen varsa tavsiye ediyorum doğrusu.
Galiba türkçeye " Fare Şehri" diye çevirmişler. (Aman ne yaratıcı bir isim.)
İyi seyirler...
Not: Şarkılar da eğlenceli. Ben Türkçe dublajlı seyretmek zorunda kaldım haliyle, orjinalini seslendirenler de çok iyi bir de öyle seyretmek lâzım :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ben Nemo'nun dublajını tek başıma yapabilirim. Bunu o kadar seyretmedim. Tek korkum Nemo'nun devamının çekilmesi.

    YanıtlaSil
  2. :D Bir ara ben de Madagascar için öyleydim. Devamı da çekildi :(

    Ama bu film gerçekten komik.Ne bileyim ya da benim gülmeye meyilli bir günüme denk geldi :D Ho ho ho, buna gülerim ben şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. bizde seyrettik, güzel film gerçekten. bu arada izlenme endişeni atmışın sevindim ya..takibin daha kolaylaştı..

    YanıtlaSil