Mart 27, 2009

Çocuklar okula gittiler.

Bir yanım, şu dolap dökme işlemine başla diyor.

Diğer yanım boşver dolabı dökmeyi akşama kadar tembellik yap diyor.

Dolaplar kapaklarından dışarı fırlıyor. Onları temizleyip şöööyle bir ferahlamak istiyorum.

Ama ayaklarımı uzatıp, geçen gün hastalandığımda çıkarttığım beyazdizilerimi okuyup, çayımı içip, arada uyuklayıp, akşama kadar keyif yapmak da pek cazip.

Şimdi annem aradı, eurosportta buz pateni varmış. Hımmm, gidip onu seyredeyim ben en iyisi. Kendimi bildim bileli bayılırım buz pateni yarışmalarını seyretmeye :)

Herkese günaydın. Tünaydın mı deseydim.

Gülümseyin.

Bugün yaşasın Cumaaaa...


Isobel - Dido

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Dikkat dikkat !!
    Bu bir işleri askıya almaya davet etme çağrısıdır.
    Yeni sloganımız "boşverrrrr işleriii "

    YanıtlaSil
  2. handan katılıyorum sana..boşver dolapları ..benimkilerde patlamak üzere..
    ama bencede bugün değil....sonraya kaldı...
    büyüklerin bir sözü var :bugünün işini yarına bırakma..
    yarın gene biz yapacağız...
    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  3. Buz pateni benim de çocukluğumdan beri izlemeyi çok sevdiğim izlerken de kendimi hayal ettiğim bir spor.Boşver işler dursun varsın.Elbet yapılır bir gün...

    YanıtlaSil
  4. Evet evet, her akıllı kadının yapması gerektiği gibi önce buz patenini seyrettim, ardından bir güzel uyudum kızlar:D

    YanıtlaSil