Deney Tüpü

Mart 19, 2009


Dün çocukları okula bıraktığımda kızlardan birisinin elinde leblebi tozu gördüm. Anaaa, işte tam aradığım deney tüpleri. (Hayır tüplerle pek birşey yapacağım da yok ama bilim partisi de tüpsüz olmaz şimdi)
İnsan birşeye odaklanınca, aradıkları önüne çıkıveriyor gerçekten de :)
Herkese günaydın.
Aradıklarımızı bulduğumuz, bulduklarımızın değerini anladığımız nefis bir güne açılsın sabahımız...


Rock & Roll - Eric Hutchinson

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydın canımm... deney tüpleri müthiş :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydınlar....ne yapabiliriz cidden ?

    YanıtlaSil
  3. kız ben yollarım sana erlen, deney tüpüsü, beher, bek ocaaa felan.. benim laboratuvarda var şekerim. sanırsın sabah akşam deney yapıyorum.. evde yemek yapmam ama deney yaparım ben..

    YanıtlaSil
  4. Baktım su da akıtmıyor, kullanılabilirle Owl :)

    Valla Özii mor lahana suyu ile elma sirkesi ve karbonatlı su karıştırıp mavi ve kırmızı su elde edeceğim. Onu bunlarda yaparım artık, deneysel bir havası olur.

    Aylinim balım, kapları kap da gel :)

    YanıtlaSil
  5. komşu çayını alıp gel bana.. senin için dans grubunu buldum.. :)

    YanıtlaSil
  6. BENİM DE ANNEM OLUR MUSUN...
    ANNEM OLMAZSAN DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ YAPAR MISIN???
    OĞLUŞUMU KOCAMAAAN ÖP BENİM EN BÜYÜK OĞLUŞUMU...
    ANY

    YanıtlaSil
  7. Leblebi tozu ya da toz leblebi hep bana çocukluğumu hatırlatır...

    YanıtlaSil