Mart 30, 2009

BUGÜN NE RENKSİN?




So What - Pink

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. bugün griyim...oğluşumu özledim:(

    YanıtlaSil
  2. baharın rengindeyim bugün,yeşil:)

    YanıtlaSil
  3. Kendi rengimi düşünüyorum sabahtan beri :)

    Sanırım bugün beyazım ben. (Temizlik yaptığım için mi nedir :)

    YanıtlaSil
  4. ben bugün maviyim ,sahiden fazlaca mavi giyinmişim...
    any

    YanıtlaSil
  5. sağa sola koşturmaktan kırmızı oldum. önce tükkana sonra il sağlığa , oradan hastaneye, sonra tükkana, sonra okula, sonra muhtara, oradan notere, şimdi eve geldim, burdan çıkacam bankaya yetişirsem tabiiiii. sonra yine tükkana.. halim kalırsa akşama da yemek yapacam..
    yok kız depresif değilim. şaşkınlık var biraz. depresif mi olayım yoksa neşeli mi karar veremiyom kaç gündür... :)))

    YanıtlaSil
  6. Mavi olmak isterdim ama griyim sanırım :) ( hastayım ondan )
    Rengarenk güzel bir haftamız olsun :)

    YanıtlaSil
  7. ben bugün ebruliyim her telden çalıyorum.

    YanıtlaSil