....

Mart 05, 2009

Jade beni mimlemişti . Ben de yazmıştım. Ama taslaklara bakarken ne göreyim, yazmışım ama yayınlamamışım :) O zaman okunamaz da değil mi :)

*Yaptığım 4 İş;

Uzuuun bir süre öğrencilik, banka müfettişliği, annelik, yapacak bir iş aranmak :)

*Defalarca İzlemekten Sıkılmayacağım 4 Film;

Yüzüklerin Efendisi, Lost in Translation, Çikolata, Truman Show

*Yaşadığım 4 Yer;

2 sene Giresun (Hatırlamıyorum ama), 25 sene İstanbul, 10 sene İzmir, bir de şimdiki gizemli şehrim :)

*İzlediğim 4 Televizyon Programı;

Grace Anatomy, Medium, House, NCIS (Digitürk teki bilimum diziler yani)

*Tatil İçin Gittiğim 4 Yer;

Bodrum, Foça, Çeşme, Antalya

*En Sevdiğim 4 Yemek;


Zeytinyağlı taze fasulye, zeytinyağlı biber dolması, simit ve geri kalan bütün yemekler :)

*Hemen Şimdi Olmak İstediğim 4 Yer;

Tam burada, bulunduğum yerde; Alaska'da, karların içinde ağaçların arasında küçük evimizde şöminenin karşısında; üniversite yıllarımda; deniz kıyısında, dalga sesleri arasında.

*Bir Yağmur Damlası Olsaydım Düşmek İstediğim 4 Yer;

Balkonda kurumakta olan saksılarımın dibine (işe yarayalım bari), baraja (yine işe yarayalım, biraz daha toplumsal düşünelim:), minik bir bebeğin avucuna (bu tamamıyla kişisel zevkim için:), bir de bir de birdeeee... eeee... tamam buldum,bir de okyanusa .

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. pes yani Handan pekte az şey istiyormuşsun bayıldım:)))) hele yemek bölümü süper:)))

    YanıtlaSil
  2. Simit seviyormuşsun, bende çok severim. Ben simitin en güzel yapıldığı şehirde yaşıyorum vallahi. Keşke bir yolu olsada sana göndersem :))

    YanıtlaSil
  3. Napayım Katrecim, birini söylesem diğerinin hakkı kalacak, yemek konusu hassas biraz :)

    Kim bilir Owl, belki bir gün beraber simit çay keyfi yaparız :)

    YanıtlaSil