Oy Verelim

Mart 28, 2009



Bir tek benim oyumla ne olacak ki demeyelim.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. kesinlikle sana katılıyorum canım. tek oyla ne olacak denmemeli, bir oy bir oydur.

    YanıtlaSil
  2. ewet katılıyorum sana handancım...oyumu kullanacağım...başkalarının kullandığı oyla yönetilmek istemem ....
    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  3. Dilerim akıllıca bir seçim olur. Oynanacak oyunlar şimdiden canımı sıkıyor:(

    YanıtlaSil
  4. kalktım taa antepten antakyaya geldim oy kullanmaya:))

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle haklısın amaan bir oyla ne olur demezsek belki çok daha iyi günler görebiliriz...

    YanıtlaSil
  6. Umarım artık doğru seçim yapılır.Umarım sandıkta kötü oyunlar oynanmaz.Umarım hakeden kazanır.Umarım insanlar daha bilinçli oy kullanır.

    YanıtlaSil