Lay Lom Traylom

Temmuz 03, 2006

Teknik bir arıza yüzünden yayınımıza elimizde olmayan nedenlerden ötürü ara verdik özür dileriz. (Fotoğraflar da gittiği için bi necefli maşrapa bile koyamadık bloğa) (Gerçi kimsenin arayıp sorduğu yoktu ya ben yine de açıklama gereği hissettim) (Gece, Daisy, Cim sözüm sizden dışarı)

Yani bilgisayar göçtü. Aslında tam göçmediydi kalan kısmı da biz göçürdük. Neyse şimdi oldu gibi.

Bunun yanısıra iki gündür önemli misafirime hazırlık yapmakla uğraşıyordum. Yok yemek pasta börek falan değil kıyı bucak toparlamaya verdim kendimi. Eee, annem gelecekti, kolay değil. Gerçi en toparlanmış halim bile dağınık kalır ya olsun. Anneciğim yanımda şu anda :)

Ne güzel bir sabah :) Herkese keyifli bir hafta diliyorum.

GÜNAYDIN...

Not: Cim, Daisy, neredesiniz bakiim? Biraz başı boş bıraktık diye dağıtmışsınız bloğunuzu, gelip toparlamayayım şimdi sizi .
Not2: Aman yok başka not mot , canım not2 yazmak istedi.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. günaydın. gözün aydın

    YanıtlaSil
  2. günaydın handan:)
    sahiden de güzel bir gün, kendimi çok hafif hissediyorum bu sabah.
    :)

    YanıtlaSil
  3. KIS BURDAYIM BEN.
    AMA AKLIM YANIMDA DEĞİL GENE.
    DUR BEN ONU BULUP ÖLE GELİM ..
    YANİ YOK MU ŞİMDİ FOTOĞRAF YAA.
    BEN DE Bİ MEMORY SİTİK DAHA ALCAM.neden bağıra bağıra konuşuyosam ..
    neyse yarın gelirim gene.çok sıcak ya henden..üffff

    YanıtlaSil
  4. ya hem biz senin mahalleye taşındık sen bilmiyon mu?
    aman bişiden haberin yok henden.ç
    geçen cime dedim ki msnde..
    handan bu yeni blogu görerse beni döver dedim.
    yani sende bıktın artık biliyorum benim bloglarımdan.
    ama napim kıs
    paralı yapsınlar valla açmayacam.
    ama bedava ya..her saat başı bi blog açasım geliyo ayyyyyyyyy..deli ayol...:o)

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Nimpi, teşekkür ederim.

    Günaydın İvriz, ne güzel kendini hafif hissetmek.

    Daisy, nerdesiniz kızım, aaaa....

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Handan
    Aynı sorunu yaşamış biri olarak şu an itibari ile yeniden kaldığım
    yerden devam ediyorum bende .
    Marsın geri hareketi ile bir ilgisi varmış ,öyle diyor astrologlar.Fakat teknik konular pek anlayamıyorum sadece kaybolan belgelerime üzülüyorum sana da geçmiş olsun .İyi akşamlar

    YanıtlaSil