Bahar Mimi

Nisan 22, 2019

Sevgili Bilge yine sıkı sorularla mim hazırlamış. Benim gibi 14 senedir blog yazıp hepsini yazdım ben bunların modunda olan birisine bile yeni şeyler getiriyor bu hatun :)

Bu arada ben yazana kadar Sevgili Tigris de ebelemiş. Ona da teşekkür ediyorum.

İşte bahar mimi !

1) Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu ?

Fırtınalı bir ilişkimiz olurdu. Tam sıcak sohbetlerin arasında bir anda buz kesmesine anlam veremeyebilirdim :D

2)Şu ana kadar yaşadığınız hayatın "bahar" kısmı hangi döneminiz ? O dönemde neler yaşadınız ?

Üniversite yıllarım. Sadece kendimden sorumlu olduğum, henüz masum bir bakış açısını koruduğum, enerjik, yorulmak bilmeyen, harika yıllar. Sonrasında uzun bir yaz başladı :D

3)Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ?

Eeeeee. O okumasın, kitap yazsın bence. Tüm olumsuzluklara inat yeniden doğuşun hikâyesini anlatsın. 

4) Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde ? Varsa kimler ?

Tabii ki çocuklarım :)

5)Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu ?

Kelebekler, papatyalar, gelincikler ve çiçeklenmiş erik ağaçları arasında oynayan çocuklar.

6)Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz ?

Ben hep yorgunum, bahar yorgunluğu olarak farklı bir şey hissetmiyorum :D

7)Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup mimi sonlandıralım ;)

Sakura mevsiminde Japonya çok güzel olabilir diye düşünüyorum . Bir de Giethoorn'u baharda görmek isterdim, çiçek açmış çatılarıyla.

Ama İstanbul da harika bence :D (Hava sıcaklığı 5 ile 20 arasında değişmese daha iyi olacak ama :D )


Peki, sıra geldi kimleri ebeleyeceğime.

Babaannemim Saatli Maarif Takvimi

Sessiz Kaldım


Bulut Gölgesi

Haydi sizin cevapları görelim :)





Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Harikasın. Bahar demek çocuklar demek

    YanıtlaSil
  2. ayol sanki şimdi enerjik değilsin deeee hıh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bir de o zamanı düşün artık Deep :)

      Sil
  3. Ay ne güzel mim... Cevaplarına da ayrı bayıldım <3

    YanıtlaSil
  4. Ne ilginç bir mimmiş.
    Sakuralar bence de nefis olurdu. Keşke burada da bol bol olsa!

    YanıtlaSil
  5. Bazen nisanda da kar yağar ama arkası yaz, panik yok :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yaptim cok keyifliydi. Degisik konular iyi oluyor 😊

    YanıtlaSil