Rumeli Feneri

Ekim 30, 2018

Cumartesi günü evden dışarı çıkmak istedim. Can da evdeydi, Atatürk Arboretumu'na gidelim dedim. Biliyordum kalabalık olacağını ama o kadarını beklememiştim. Kapısının önündeki trafikte biraz dolaştıktan sonra haftaiçi bir gün gelelim diyerek oradan uzaklaşıp Rumeli Feneri'ne gitmeye karar verdik.

Hayalimdeki gibi bol yapraklı bir gezi olamadı ama deniz havası almak da fena değildi.

İşte oradan topladıklarım. Tabii ki içlerine şarkılar serpiştirdim. En rock olanlarından seçtim. Seçtiğiniz fotoğrafa tıklayın bakalım size ne çıkacak.







Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. İmagine Dragons - Believer çıktı.Bu ara ablamla gezdiğim için öyle bir fotoğraf seçtim.Fotoğraflar da çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Gölgesinin düzgün düşmesi için bayağı bekledim Sezer :)

      Sil
  3. Tesla - paradise.. 😄 Şarkı için teşekkürler, bayıldım 😍 Fotoğraflar yine şahane. 🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben on dokuz yaşımdaymışım o şarkı çıktığında Ebrar :)

      Teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok güzel fotolar. Gittiğinize değmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Taner:) Hoş geldin. Bloğuna uğradım ama sadece g+ yorumu açık olduğundan yorum yapamadım, blogger yorumunu açabilirsen sevinirim :)

      Sil
  5. Imagine Dragons - Believer Oytun'un sevdiklerinden kaptım gene :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel şarkı valla , her fala koyuyorum sanırım :D

      Sil
  6. şahane!
    Imagine Dragons:)
    en sevdiğim..

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar da güzel, şarkılar da.
    En güzeli senin biraz nefes alman kuzum. Az yorulmadın !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta kılımı kıpırdatmıyorum Tülin. İstesem de kıpırdatacak halim yok zaten :D

      Sil
  8. Ne güzel resimler Istanbul un hala güzel yerleri var 😊

    YanıtlaSil