Uzuuun Bir Aradan Sonra Bir Değil İki Film İzledim

Ocak 30, 2024

Önce atmış yaşında Küba'dan Florida'ya yüzmeye karar veren Nyad'ın hikâyesini izledim. İlham verici harika bir gerçek hayat hikâyesi. 



Dün akşam da James Bond'un en son çıkan filmini izledik. İzleyip izlemediğimizi anlamak epey vaktimizi aldı gerçi, hahaha, karı koca bunuyoruz :D



O arada dümdüz örüp durduğum süeterimsi şeyin ön yüzünü bitirdim. Arka da olabilir tabi, zaten dikdörtgen ördüğüm için :D

Dün biraz kar atıştırıyor gibiydi ama bir dakika kadar sürdü. 

Bir haftadır Antalya'da halasında olan Bilgehan döndü. Cumartesi günü İzmir'e giden Metehan'dan ses yok :) Çocuğunuzdan ses gelmemesi demek her şey çok güzel gidiyor, keyfi yerinde demek. Annelik tecrübem bunu öğretti bana :D Ya da arkadaşı psikopattı  , hahahaha. 

Nihayet iyileştim sanırım. Bir kaç gecedir damla damlatmadan uyuyabiliyorum, sabahları da içim titremeden kalkıyorum sanki. Ve tam bir hafta sonra koku almaya başaldım yeniden. Koku alamamak beni delirtiyordu. Yani yatırmadı ama bitmedi de bir türlü. Süründüm de diyemeyeceğim. Bi tuhaf hastalıktı. 

Buralara yazmazken ne yapmışım, hiç hatırlamıyorum, fotoğraflarıma bakayım.


Önceki cuma hava çok güzeldi, arkadaşımın bahçesinde oturup keyif yaptık.





Evden sanatsal çekimler :)


Bahçesinde oturduğum arkadaşım bana ev hediyesi bu yastıkları yaptı. Desenler onun, baskı onun, harika değil mi? 



İki yüzünü değişik yapmış, farklı farklı konbinler elde edebiliyorum.


Geçen hafta havanın güneşli olduğu bir gün kendimi nereye gideceğimi bilmeden sokağa attım.


Kadıköy'e yürüdüm. Bir vapura binip Beşiktaş'a geçtim.


Aynı vapurla geri geldim :)

Deniz havası çok iyi geldi.


Vapurda her an karşınıza çok eğlenceli şeyler de çıkabiliyor bu arada :)


İşte böyle geçmiş günler . Spor yapmamıştım bir hafta, hem Zeynep yoktu hem ben hastayım diye. Neyse başladım yeniden.

Yalnız yine inatla 76 küsür kilo çıkıyorum, ben 74 lere düşmüştüm, kilo almam için hiçbir neden yok, gene niye şiştim acaba. Neyse bel ölçüm hala 74, panik olmuyorum o yüzden.


Böyle de deli gibi yiyorum tabi :D


Saat dokuz olmuş. Gidip yürüyüş için hazırlanayım. Bu aralar yine kalçamın ağrısı yürürken zorluyor. Hep var da bazen bir müddet unutturuyor kendisini, bu aralar pek sıkı fıkı benimle. Sırf şu yüzden kilo vereyim istiyorum.

Haydi görüşürüz millet. Herkesin keyfi yerindedir umarım. Öptüm sizi.


Şarkınızı almayı unutmayın :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun Handan bu hastalık daha kötü çok şükür olmadım ama çevremde iş yerinde duyuyorum iyileşmeleri zor oldu iyi bak kendine. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti çok şükür Hülya,sen de dikkatli ol.

      Sil
  2. Nyad çok güzel ben de izledim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşın sadece bir sayı olduğunu insana hissettirmesi harika.

      Sil
  3. Geçmiş olsun.
    Sabah baktım posta, kahvaltı için ıspanaklı yumurta yaptım:))

    YanıtlaSil
  4. Nyad filmini geçen sene izlemiştim ve azmine hayran kalmıştım. Gerçek hayat hikayelerini içeren filmleri hep severim ama bu bambaşkaydı.

    Bu arada arkadaşının hediyesi yastıklarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim yastıklarımı, bir gün hayalindeki işletmesini açarsa haber veririm sana :)

      Sil
  5. yeni bond oyuncusunu hala seçemediler :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun, yastıklarınızda
    güzel olmuş koltuk renginizle cok iyi bir konsantras yakalamış uyum harika olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sevdim yastıkları :)

      Sil