Sizde de Böyle Bir Hafiflik, Bir Huzur , Bir Umut Var mı ?

Nisan 01, 2024


Uzun zamandan beri ilk defa yüreğimdeki ağırlık biraz hafiflemiş olarak uyandım. Çok şükür.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Sen yine uyanmışsın, ben uyumadım desem yeridir; çok şükür ya, harbiden çok çok şükür 🙏🙏🙏🙏🥰💜🧿🌺🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle inanamadım ki , hâlâ şaşkınım :D

      Sil
  2. seçimi diyon herhalde :) ayolcum sevinmeyi unuttuk ne zamandır :) amaa enflasyon yüzde 5 e düşsün, euro 3 lira olsun et de 100 lira. o zaman sevincaaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paralarımız birilerinin cebine gitmeyi bırakırsa bu işler de yavaş yavaş çözümlenir :)

      Sil
  3. Olmaaa mı olmaaaa mı? :)

    YanıtlaSil
  4. Evet handan deepin dediği gibi şimdi öyle sallladık ki izi kalacak tarih yazıyor .

    YanıtlaSil
  5. Ben inanmadım sabah kalkıp rüya mı gördüm dite x e baktım tekrar. Hala şaşkınım 🤭🤭🤭

    YanıtlaSil
  6. Umut hep vardı... Ah 1 Nisan şakası olmasın diyorduk. 1 Nisan'ın şaka günü olduğunu bile unuttuk.

    YanıtlaSil
  7. ramazanın etkısınden bırazda .

    YanıtlaSil