Sakin, Yağmurlu Cumartesi

Nisan 20, 2024

Bir haftadan sonra bugün sakin bir gündü. Gün boyunca yağmur hiç durmadı, çok şükür polenler bir güzel temizlenmişler o arada barajlar da dolmuşlardır. 

Sabah annem yağmur yağıyor yürümeyiz değil mi, ben gidip gazetemi alayım diye aradı. Yooo, yürürüz dedim. 


Nasıl becerdiysem fotoğraf çekerken saçlarımı sırılsıklam yapmışım.



Eve dönünce nefis bir kahvaltı hazırladım. 

Bu hafta sonu lokantaları boykot ediyoruz. Bilmiyorum benden başka boykot eden var mıydı da . Neyse pastaneden bir şey almadım o yüzden. Normalde alırdım. Kuymak pişirdim mis gibi.

Onun dışında koca gün, bir de akşam yemeği pişirdim. Dün akşamki pilav bir gecede ne arada bitti bilmiyorum. Bezelye yaptım bir de . Kıyma çıakrtmıştım ama canım sulu yemek çekti. Yarın o kıymayla nachos yaparım belki.

Ah, yemek için soğan bakarken bir tane soğanım kaldığını gördüm. Allah Allah daha vardı sanki diye kutuyu bayağı karıştırdım. Çok sonra uyandım. Geçen gün sinemaya giderken Metehan'a "Oğlum kıyma var buzdolabında ben gelene kadar sen onu  kavurur ya da  köfte yapar mısın?" demiştim. O da bolonez sos yapmış, spagetti de haşlamış, eve döndüğümde nefis yemek hazır beni bekliyordu. Fotoğrafını bile çekmemişim, anında mideye indirdik. Bir anne hayatta başka ne ister :D E çocuk sosu yaparken tabii ki sopan kullanmış. O kadar alıpık değilim ki mutfağa benden başka birisinin girmesine , soğan olması lâzım diye aranıp durmuşum :D

İşte böyle bir gündü.

Bir kaç fotoğraf koyup kaçayım artık. Fotoğraflara şarkı da saklarım :)











Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ıslandığıma değmiş o zaman :)

      Sil
  2. Ben boykot edemedim. Unuttum. Üstelik 2 kez unuttum. Bir de şöyle düşünüyorum; iş cafeleri / restoranları boykot etmekle bitecek gibi değil. Et ve balık kurumu bile bir günde %25 zam yapınca cafeler/restoranlar nasıl indirim yapsın ki? Her şeyin fiyatı uçuşa geçmişken sorumluluğu işletmelere yüklemek çözüm değil gibi geliyor bana.

    Fotolar ve şarkılar yine muhteşem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk önce öyle düşündüm ama sonra bir lâhmacunanne koyuyorlar da tanesi yüz küsür lira oluyor sorusu aklıma takılınca yapayım dedim. Bizim buralarda öyle dengesiz ki fiyatlar.

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Hareketli fotoğraflar harika yine :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar çok güzel. Biz zaten boykottayız bir yere giderken evden hazırlıyorum. Çok nadiren özel günlerde gidiyoruz genede. Ama bu fiyatlarla dışarda bir şey yenmez. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört kişilik aile olarak en ucuz yerden bile alsak abartı geliyor toplam tutar. Ben zaten hazır yemek çok sevmiyorum , çoğunlukla canım çekmiyor .

      Sil