Bloggera Yüklediğimiz Fotoğrafların Yerini Buldum

Nisan 23, 2024

https://www.blogger.com/mediamanager/albums


Benim çok fotoğrafım olduğundan arada girip albümden indiriyordum, orası kapandığında üzülmüştüm meğer buradaymış artık. Bloggera yüklediğiniz tüm fotoğraflara ulaşabilirsiniz. 



Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Herşeyi yaşayarak yazmışsınız keyifle okudum ve izledim eliniz sağlık iyi bloglar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana pek gerçek insanmışsın gibi gelmedi :D

      Sil
  2. Teşekkürler albüm için Handan .

    YanıtlaSil
  3. Handaaaaaan ya o kadar süper bir şey paylaşmışsınız ki 😍 teşekkürler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil :) Ben de dün keşfettim. Daha doğrusu bi arayayım, bunlar bir yerde duruyor olmalı dedim :D

      Sil
  4. Bilmiyordum bunu, sağol öğrettiğin için

    YanıtlaSil
  5. Handan, süper oldu bu :) Eski blogumun fotoğraflarını bile görebiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok sevindim eskilere de ulaşıldığına :)

      Sil
  6. Süper oldu bu Handan, ne uğraşıyodum fotoğraf bulmak için. Eyvallah :*)

    YanıtlaSil
  7. Esen ben bu arada, çıkmamış adım :)

    YanıtlaSil