Kırk Yedi mi Oldun Şimdi Sen , Vay Vay Vay :)

Ocak 12, 2024


 Ablasının bi tanesi iyi ki doğmuş. 


İyi ki kardeşim olsun diye tutturmuşum da hayatıma harika bir oyuncak - pardon - kardeş gelmiş :D

Kucağımda sallarken divanın altına uçup gittiğin günden kurtulduğundan beri sırtın yere gelmez, sulu bisküvili mamalarımla seni ultra sağlıklı besleyip, kocaman açılmış gözlerimle sık sık korkutarak hayata hazırlamamın kıymetini biliyorsundur umarım :D Ve fonda hiç susmayan sesimle hayatın boyunca dışarıdan gelecek olan saçma sapan konuşmalara kendini kapatmanı sağlamış olduğumu da unutmayalım. İron Maiden dinletmek için bilinç altına sızdığım zamanlardan beri her türlü gizli mesaja karşı da tedariklisin.  

Görüyorsun ya küçük kardeşim , bu hayatta hakkım ödenmez. Hatta doğum gününü kendi abla olma günüm olarak ilân edip, hep kendimden bahsettiğim bu yazı senin üzerindeki çalışmalarımın devam ettiğinin bir göstergesi. Böyle devam et. Seninle gurur duyuyorum. 


İyi ki iyi ki iyi ki varsın. Seni çok seviyorum. Çooookkkk. 

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. hahahhaaa, nice eğlenceli yaşlara o halde 🤗😊

    YanıtlaSil
  2. Sevgili ablacığım. Hakkın tabii ki ödenmezdi, eğer o cetvel takımını almamış olsaydım. Unutma ki seni bugün olduğun insan yapan şey, o cetvel takımı. Antik Yunan nasıl, medeniyetimiz için, “bilmek için bilme”nin, zihinsel özgürleşmenin, rasyonelitenin ve aydınlanmanın başlangıcı ise, o cetvel takımının, o eksiksiz ölçüm cihazlarının da, bireysel ölçekte, “Handan” için aydınlanmanın başlangıcı olduğunu biliyorum. İnsani yanım, bundan mahçup bir gurur da duymuyor değil.

    İyi ki doğdum abla. Daha nice yıllar sizinle olma dileğimle. Öpüyorum :))

    Kürşad

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha, doğru ya o cetvel takımı beni bambaşka boyutlara taşımıştı :D

      İyi ki doğdun Ömel Kiltat :)

      Sil
  3. Allah bozmasın huzurunuzu. İyi ki doğmuş kardeş nice yaşlara. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Nice yaşları olsun hep birlikte sizinle

    YanıtlaSil
  5. Annene, kardeşine, sana... tüm sevdiklerine nice güzel ve uzun yıllar diliyorum. Birbirinize sahip olmak en güzel hediye sanırım ❤️

    YanıtlaSil
  6. Nice nice güzel yaşları olsun ve hep birlikte sevgiyle sarmalanın hep ♥

    Not: Problemi çözdüm :)) 3. taraf çerezleri diye bir zıkkım varmış, ona izin vermem gerekiyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.

      Diyorum ya çerezler başımızın püsküllü belası :D

      Sil
  7. Abla olmak güzeldir ama sorumluluk ister. Küçük kardeşler ablaların yanında nazlıdırlar, hiç büyümezler.
    Nice yıllara...

    YanıtlaSil
  8. Nice sağlıklı yıllar dilerim ☺️

    YanıtlaSil