Hasta mı Oluyorum Yoksa Regl mi Olucam O Kısmı Çözemedim

Ocak 11, 2024

Ne alâka demeyin valla. Bu aralar her regl olmadan önce bi ateşim çıkıyor gibi oluyor, bi nane molla gidiyorum, hah bu sefer kesin şifayı kaptım diyorum, sonra geçiyor. Gerçi bu sefer keh keh öksürük de akşamdan beri geçmedi ama bakalım.



Sabah erkenden işim yokken hortlayınca oturup yorumlara cevap yazmayı başardım. Yılbaşından beri yazmamışım. Önce bir iki yorum olsun da cevaplayayım diyorum sonra nasıl ipin ucunu kaçırıyorum bilmiyorum.




Salı günü dünya için küçük bizim için önemli alış verişler yaptık. Öncelikle geri dönüşüm çöp kutusu aldım balkonla Metehan'ın odasına. Bilgehan'da da vardı. Artık bir hafta boyunca üç kutu yeter herhalde diye umud ediyorum. Zira geri dönüşüm haftada bir alınıyor. Bir hafta benim balkon çöpe dönüyordu. Götürüp konteynıra atayım beklemeyeyim diyorum ama orası da haftada bir boşaldığından ve ne yazık ki o saçma sapan kapan gibi kapakları olan konteynırlara devasa çöp torbası koyarak kapaklarını sıkıştıran bir sürü düşüncesiz insan olduğundan çöpe atmak zorunda kalıyorum götürdüklerimi. Gerçi geri dönüşüm işi de palavra ama neyse. 

Ayrıca kapı kolu almayı da başardık. Kapı kollarımız bir senede paslandı. Hoş bu en iyi marka dediklerine de paslanmaz diyemiyorlarmış. Kardeşim ben eski kapı kollarında paslanan görmedim, bu ne iş. Nemini alın diyor bir de , he canım herkesin ardından elimde bez sürekli onu sileyim. Teknoloji ilerliyor ama her şey adileşiyor, çözemedim ben bu işi.

Geçen paslanan açacağım yerine beşinci kez yenisini alma denemem oldu. Onun kenarında minik bir çıkıntı var kavanozların havasını boşaltmakta iyi oluyor. Benzerini buldum güya. Mutlu oldum buldum diye. O çıkıntı kapağı kavramadı, küçük kaldı. Onu geçtim. Soda kapağı açalım dedik yamuldu. Yok artık.


Eski bir banka müfettişi olarak az kalsın nasıl kandırılıyordum bir de onu anlatayım gitmeden. Bu dolandırıcılardan hep korkmuşumdur. İnsanın anlık dalgınlığına gelebiliyor. Evi arayan komisere hemen uyandıydım. Zira isminiz ne diyene siz kimi aradınız diye otomatik cevap vermeye alışmışım. Adam beni hanfendi size soruyorum diye azarlarken sakince arayan sizsiniz kimi aradığınızı biliyorsunuzdur diye oltaya gelmediydim. Sigorta poliçesi zamazingosunda annemin ismi olduğundan ona sormak için aradığımda uyandıydım. Poliçe moliçe olmayan ne sigortası bu diye. Geçen hafta edevlete giriş yapılmış sms ini anında silmiştim ama dün gidiyordum valla.

Hayır artık bankalar da her türlü numaradan aradıklarından hemen uyanamıyor da insan. Normal cep numarası ama devamı 444 li bişiler . Bir hanım kızımız güzel güzel, tam bir bankacı edasıyla kredi kartlarından şüpheli işlem için aradıklarını söyleyip beş dakika bir sürü işlem saydı bana. Ama bu arada telefon numaraları söylüyor, işlem yerleri, orada mıydınız , burada mıydınız, sen bir maymuna dönüyorsun. O zaman bunu düzeltmek için siz bankaya giriş yapın, ama bana şifrenizi söylemeyin, yüksek sesle dillendirmeyin, girince haber verin diyor. Telefondan uygulamaya girdiğim an uyandım ve hemen çıkış yaptım. Girdiniz mi diye sordu. Hayır girmedim ama ben girip sizi ararım diye cevapladım. Ama bunu hemen yapmazsanız kart borcu iptal olmaz falan dedi.  Tamam tamam deyip kapattım. Hemen şifremi değiştirdim. Beni yine aradı ama açmadım. Bankanın telefon hattına girip işin aslını öğreneyim dedim ama telefonuma kod gelmedi bir türlü. Neyse şüpheli işlem kısmına direk giriliyormuş. Oraya ulaşıp herşeyime bloke koydurdum. İşin komiği  ben kendi kredi kartımı kullanmadığımdan zaten hesabıma bağlı kartın limiti beş bin lira mı ne. Onu da geçen gün aylardan sonra ilk defa kullanıl harcamıştım. Nasıl salaklıksa benimki, kartla ne alışverişi yapılacak dememişim. Neyse işte ucundan sıyırdım. Aklınızda olsun sizin de. 

Saat ona yaklaşmış. Bir pazara gideyim bakayım. Ay benim param var mı ki pazar için. Malum pazara üç tomar para olmadan gidilmiyor artık. Gitmesem mi? Zaten nane mollayım. Aha da anında vazgeçmiş bulunuyorum :D

Gidip biraz korece çalışayım. Duolingo 'dan da öğrenilmiyor doğru düzgün. Bende de giç hafıza yok. Fransızcayı öğrenmemin nedeni zaten bilmemmiş  :D 

Hepinize günaydın, güzel bir güne açılsın sabahımız.





Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun, böyle güvensizlikle herkes asosyal olabilir yakında. Telefon açmaktan korkar hale getirdiler insanı. Teknolojinin yan etkileri hep bütün bunlar. Cep telefonu ve mobil bankacılık yokken insanların hiç böyle dertleri yokmuş, hayat sade ve huzurluymuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de hayat sade ve huzurluydu. Paranoyak olduk iyice. Dün turkcell den arayıp ismimi sordular, siz aramadınız mı ismimi siz söyleyin diye carladım. Zaten herkesin her an telefondan internetten kişisel alanıma gelmesine de ayrı gıcığım. Telefonu açmasan da olmuyor, devamlı arıyorlar.

      Sil
  2. Geçmiş olsun, Anne tekrar sağlılı mutlu nice yıllar dilerim. Dolandırıcılık konuları ile ilgili son zamanlarda çok olay var. Allah hepimizi korusun.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Handancım, her tür numara var memlekette, sürekli teakkuz halinde olmak lazım. Anneciğin neşesi de bulaşıcı vallahi maşallah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anlık dalgınlığa gelebiliyor işte Ceren. Öyle güzel uyutuyorlar ki insanı.

      Teşekkürler:)

      Sil
  4. Gerçekten bu işler o kadar tuhaf ki şeytanın aklına gelmez derler ya o noktaya doğru gidiyor. Allah korusun dediğin gibi ne kadar normalde dikkatli de olsak çok anlık olaylar. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de bir anlık dalgınlığa bakıyor her şey .

      Sil