Kadıköy Sokakları

Ocak 04, 2024

 
























Sevdiğiniz fotoğrafa tıklayıp şarkınızı dinlemeyi unutmayın :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Uzun zamandır gidemediğim Kadıköy Sokaklarında cazip görseller eşliğinde keyifle bir akşam gezintisi yaptım. 8. fotoğrafta nostaljik şirin bir beyaz köşkün önünde durakladım. Doya doya dinledim, izledim. Her şey çok güzeldi.
    Bir zamanlar izleyemediğim bir konseri hatırlattın sevgili Handan.
    Bu çekiliş de çok mutluluk verici idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Makbula Hanım, bakalım bu sene hangi güzellikler , hangi şanslar yanımızda olacak, hayatın sonsuz olasılıklarının heyecanıyla harika şeyler yaşayalım :)

      Sil
  2. Kadiköye yıllar sonra geçen yaz gidebildim incik boncuk aldım bolca bir de kitap 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sokaklardaki dükkânlarda nefis şeyler bulunabiliyor :)

      Sil