Yılın İlk Sabahı

Ocak 01, 2024


Bu sene de sevdiklerimizle birlikte yeni yıla girdik çok şükür. Can'la eski fotoğrafımızz bakıp gülümsedik :)



Çeşit sayısını abartmayalım dedik ama yemeyi abartınca bir işe yaramadı. Gecenin son etkinliği herkesin tansiyonunu ölçmekti :D 



Benim güzel ailem. Elimizdekilerin kıymetini bilip tadını çıkarttığımız bir yıl olsun. 


Sağlığa, mutluluğa, bolluk berekete, huzura... Şerefe...



 

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Evet, elimizdekilerin tadını çıkardığımız huzurlu ve mucizeli bir yıl olsun 🌺

    YanıtlaSil
  2. Yeni BİR YIL ın ilk yorumunu okuma listemdeki ilk Bloğa yazıyorum. ...
    Gülen yüzlerle, mutlu bakışlarla karşılaşmak ne güzel.
    Giden yıldan daha İYİ BİR YIL olsun. İçten dileğimle birlikte kucak dolusu kasımpatı gönderiyorum bu güzel Aileye. 1.1. 2024 Urla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Malbule Hanım, bizden de size kocaman öpücükler :)

      Sil
  3. Pardon, unutmuşum hayali kasımpatılar elbette. Hayal kurmaktaki ustalığını biliyorum sevgili Handan. O yüzden sorun yok. Hatta Candan Erçetin'in ELBETTE şarkısı eşliğinde daha da iyi olur.
    Yılın ilk yorumu bir anda ikinci yorumu da oluşturdu. Bu yıl bereketli bir yıl olacak sanırım...

    YanıtlaSil
  4. Beklentilerin karşılandığı güzel bir yıl olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentilerimizin de ötesine geçelim bence Özlem, zira beklenti seviyemiz çok yükselmiyor :D

      Sil
  5. önce sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da Hülya, çok güzel geçsin bu sene.

      Sil
  6. Güzel bir yıl olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yıl güzel geçsin geçen yıl epey çalkantılı geçti benim açımdan biraz huzur fena olmaz 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle geçsin gerçekten de Derya, yorulduk.

      Sil